دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیش از ۲۰۰ برند و محصول جدید بازار مقابله با کرونا توسط واحدهای بهداشتی و درمانی استان تولید شد.

به گزارش افلاک ،محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخی واحدهای تولید محصولات بهداشتی استان همزمان با بحران کرونا و نیاز مبرم به مواد ضدعفونی خط تولید خود را تغییر داده و محصولات مورد نیاز را وارد بازار کردند.

وی ادامه داد: همچنین واحدهای بهداشتی دیگری با ارتقا خط تولید و افزایش شیفت‌های کاری، علاوه بر محصولات قدیمی خود، تولیدات جدید مرتبط را در دستور کار قرار داده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در نتیجه بیش از ۲۰۰ محصول یا برند جدید تولیدات مرتبط با کرونا در زمینه دستکش، گان، الکل، ژل و محلول ضدعفونی کننده و ماسک در استان تولید شده به نحوی که حدود ۵۰ برند جدید ماسک در این استان ایجاد شده و فعال است.

صفی خانی با بیان اینکه پس از بحران کرونا نمایشگاهی از این محصولات و برندها برپا می‌شود، افزود: اکنون تولید ماسک در لرستان به حدنصاب رسیده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در واحدهای تولیدی، کارگاهی و خیاطی‌های مشاغل خانگی با مجوز صمت و پروانه بهداشتی و همچنین ۵۰ هزار عدد نیز توسط سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در لرستان تولید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان قیمت هر عدد ماسک معمولی را ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام و اظهار کرد: رایزنی برای کاهش این قیمت به ۲ هزار تومان در حال انجام است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top