دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۶۲۰ بسته سبد غذایی اهدایی خیر خرم‌آبادی بین اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

به گزارش افلاک ،جاسم محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران، از حمایت‌های این نهاد در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد و افزود: آگاه‌سازی، ارائه خدمات الکترونیکی، اهدا بسته‌های حمایتی و بهداشتی، کاهش مراجعات مددجویان، جذب کمک‌های مردمی به‌صورت الکترونیک از برنامه‌های این نهاد در جلوگیری و کاهش بیماری کرونا در جامعه هدف است.

وی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رزمایش ملی بخشش ایرانیان برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا تصریح کرد: از آنجا که کمیته امداد امام (ره) با عنوان پویش ملی بخشش ایرانیان» در راستای بهره‌مندی از ظرفیت مردم نوع‌دوست، خیران و نیکوکاران و ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان طرحی را تحت عنوان اطعام مهدوی برای اجراء در دستور کار قرارداده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه این نهاد آمادگی جذب منابع ریالی و اجناس از خیرین، مؤسسات، سازمان‌ها، نهادهای دولتی، بانک‌ها و مراکز اقتصادی را دارد تصریح کرد: خیر لرستانی در یک اقدام نوع‌دوستانه ۶۲۰ بسته سبد غذایی شامل؛ مرغ، ماکارونی، برنج، ربع گوجه، سویا، و ... به ارزش ریالی ۶۵ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به اقشار نیازمند اهدا کرد.

محمدی فارسانی ادامه داد: سبد غذایی بین اقشار نیازمند ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین توزیع شد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top