دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در هفتم فروردین ۹۹ تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی از استان ۶۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش افلاک ،عباس شرفی اظهار کرد: در هفتم فروردین ۹۹ تعداد ۲۵ هزار و ۲۴۹ وسیله نقلیه به استان وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۵ه هزار و ۵۲۷ وسیله نقلیه، ۶۱د درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان نیز در این روز ۲۵ هزار و ۷۸۰ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۶۶ه هزار و ۱۳۸ وسیله نقلیه به میزان ۶۱د درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: درمجموع در روز هفتم فروردین امسال تردد ۲۰۲ه هزار و ۲۳۷ وسیله نقلیه در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با ۴۳۳ه هزار و ۷۴۰ وسیله نقلیه، ۴۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرفی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۱۹.۰۶ درصد بوده است، اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین در این روز ۳۸ هزار و ۵۵۶ دستگاه بوده درحالی‌که سال گذشته در همین روز تردد ۴۳ هزار و ۲۱۹ وسیله نقلیه سنگین به ثبت رسیده است.

وی ساعت اوج تردد در این روز را بین ۱۸ تا ۱۹ عنوان کرد و افزود: بیشترین خودروی ورودی به استان به تعداد ۵ هزار و ۲۳۸ دستگاه در محور بروجرد- اراک گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با ۱۵ هزار و ۵۱۷ وسیله نقلیه، ۶۶د درصد کاهش ورودی در این محور را شاهد هستیم و محور خمین الیگودرز با تعداد ۹۶۸ وسیله نقلیه کمترین ورودی را به خود اختصاص داده است که ورودی این محور در مقایسه با سال قبل در همین روز با ۳ هزار و ۵۷۰ وسیله نقلیه، ۷۳ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ادامه داد:  در هفتم فروردین امسال سرعت متوسط در محورهای استان ۷۶.۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

شرفی از مردم خواست به توصیه‌های ستاد کرونا توجه کنند و با در خانه مردم ماندن در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری کنند.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top