دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان لرستانی از امکانات آموزش مجازی در ایام کرونا استفاده کرده‌اند.

به گزارش افلاک ،علی‌رضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای شبکه شاد در استان همزمان با سراسر کشور، گفت: بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان لرستانی از امکانات آموزش مجازی در ایام کرونا استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار دانش‌آموز لرستانی تلفن همراه هوشمند در اختیار ندارند، افزود: برای این دانش‌آموزان جزوه‌های درسی تهیه‌ و در اختیار آنان قرار داده شده است همچنین به دنبال این هستیم که مشکلات اینترنت مناطق محروم را با کمک مخابرات استان حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: براساس صحبت‌هایی که با مسئولان نوسازی مدارس داشته‌ایم مقرر شده که تبلت جز لوازم آموزشی محسوب شود و دانش‌آموزانی که از این امکان برخوردار نیستند برایشان تهیه شود البته تحقق این مورد زمان‌بر است.

نخعی با اشاره به اینکه باز شدن مدارس تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا است، تصریح کرد: آموزش و پرورش لرستان خود را برای تمام شرایط ممکن آماده کرده است و تا زمانی که جان دانش‌آموزان در خطر باشد اجازه باز شدن مدارس داده نمی‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top