دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به راه‌اندازی هشت جشنواره مختلف در فضای مجازی، گفت: بیش‌ از هزار نفر از اعضای جوان این جمعیت در برنامه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا شرکت کرده‌اند.

به گزارش افلاک، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر  استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت فعال بیش‌ از هزار نفر ساعت از اعضای جوانان در اجرای برنامه‌های متنوع ازجمله راه‌اندازی پویش‌های مختلف در ۹ شهرستان جهت اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص آشنایی عموم با ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از ابتلا به آن با عضویت بیش‌ از ۲۳۵ هزار عضو تاکنون صورت گرفته است.

وی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انجام گرفته اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی هشت جشنواره مختلف در فضای مجازی با موضوعات بشردوستی و کارهای عام‌المنفعه، تشویق مردم به پویش «در خانه بمانیم»، پُر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در خانه، جشنواره نقاشی کمک به دیگران، نمایش ایثار و فداکاری کادر پزشکی و امدادی و ارسال آثار از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان جوانان و بارگذاری تصاویر و مطالب از جمله فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی این معاونت است.

رضایی ادامه داد: به ۱۹۰ هزار نفر، آموزش مجازی در خصوص خود مراقبتی و پیشگیری از ویروس کرونا ارائه شده و از ۵۳ خانواده متوفیان مبتلا به ویروس کرونا دلجویی و با این عزیزان داغ‌دیده تماس گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از زحمات تمام کارکنان و اعضای این جمعیت که در این مدت سنگ تمام گذاشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top