دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: هر مسجد یک منزل برای سیل زدگان خواهد ساخت.
 
به گزارش افلاک، سرهنگ مجید سوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح احداث واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستانی توسط نمازگزاران مساجد این شهرستان آغازشد.
 
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح هر مسجد یک منزل با مشارکت بنیاد مسکن و بسیج  برای سیل زدگان خواهد ساخت که هر مسجد متولی ساخت و بازسازی یک منزل شود که در این راستا قرارگاهی در بروجرد شکل گرفته است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: درجریان سیل اخیر در پلدختر و معمولان 250 نفر از بسیجیان و پاسداران این شهرستان به این مناطق اعزام شدند.
 
سوری اضافه کرد: با همکاری گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاکسازی معابر و منازل سیل زدگان انجام و روزانه سه هزاربسته غذایی توسط بسیجیان شهرستان ازکمک ‎ های مردمی در اختیارسیل زده قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: همچنین تاکنون 200 تن کالا که توسط بسیجیان در پایگاه‎ها با همت خیرین جمع آوری شد و بین سیل زدگان پلدختر توزیع شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: در سیل اخیر کمک‎ها بسیار کم نظیر بود به‎طوری‎که ارسال 200 تن کالا، 2000 تخته پتو و 200 فرش از جمله کمک‎های مردم شهرستان بروجرد به سیل زدگان پلدختر بوده است.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top