دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: 240 میلیارد تو­مان برای نوسازی و بازسازی خطوط تولید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های استان در نظر گرفته شده است.

«بختیار رازانی» در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک، اظهار کرد: در کشور بیش از 92 درصد صنایع، کوچک و متوسط هستند که صنایع کوچک زیر 50 نفر و صنایع متوسط میان 50 تا 100 نفر نیرو دارند. میزان سرمایه‌گذاری در صنایع مذکور نسبتاً پایین و میان 2 تا 3 میلیارد تومان است که در یک بازه زمانی 2 و 3 ساله به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول گفت: این صنایع اشتغال‌زا و کاربر هستند و به‌طور متوسط به ازای هر 200 تا 300 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شغلی را ایجاد می‌کنند در حالی‎که در صنایع بزرگ 10 برابر این رقم را باید سرمایه‌گذاری کنیم تا شغلی ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: در سالی که به‌عنوان سال تولید و اشتغال است، اشتغال محقق نخواهد شد مگر با حمایت از صنایع کوچک و متوسط، در این راستا برای امسال 2 طرح را درنظر گرفتیم.

رازانی یادآور شد: امسال طرح رونق تولید، مشابه سال گذشته به واحدهای صنعتی که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و یا با ظرفیت کم کار می‌کنند پرداخت خواهد شد هم‌چنین طرح دیگر نوسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است که بیشتر برای افزایش بهره‌وری برای 120 واحد صنعتی است که سهم لرستان 240 میلیارد تو­مان در نظر گرفته شده است تا خطوط تولید نوسازی و بازسازی شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top