دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: 584 واحد در استان وارد مدار تولید شده‌اند.

‌به گزارش افلاک، مهرداد غضنفری در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه امسال 584 واحد در استان با پرداخت 540 میلیارد تومان وارد مدار تولید شده‌اند، اظهار کرد: این در حالیست که اکثر این واحدها تولیدشان متوقف و یا از لحاظ اقتصادی توجیه نداشتند و ظرفیت آنها زیر ظرفیت واقعی بوده است که با حمایت مسئولین استان و کشور احیاء و وارد مدار تولید شدند.


وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه پوست و چرم خرم‌آباد اضافه کرد: کارخانه پوست و چرم خرم‌آباد وضعیتی مشابه کشت و صنعت داشته که ظرفیتی کم‌نظیراست و چنانچه در کنار کشت و صنعت نباشد توجیه‌پذیر نیست.

این معاون استاندار گفت: این ظرفیت متعلق به مردم است و افکار عمومی انتظار دارند هر چه سریعتر پویا شود چراکه این واحد در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان موثر است و روی احیای این ظرفیت تأکید ویژه دارم.

غضنفری اضافه کرد: بحث گاز کارخانه پوست و چرم تقسیطی انجام شود. همچنین جلسه‌ای برای تعیین تکلیف بحث حقوقی آن تشکیل شود، در بحث تأمین سرمایه با شرایط موجود امکان پرداخت از طریق دو سه بانک وجود دارد.

غضنفری یادآور شد: نیاز است بانک‌های موردنظر، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و نماینده‌ای از استانداری در این کارخانه حضور داشته تا برای تعیین تکلیف آن به نتیجه برسند.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه ظرفیت بسیار ارزشمندی در لرستان محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارزش افزوده صادرات یک جلد پوست و چرم قابل مقایسه با یک بشکه نفت است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top