دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در ادامه تعطیلی وتعدیل نیرو در صنایع وکارخانه های لرستان اخباری مبنی بر اخرج 500نیروی جوان وفنی شرکت فرو آلیاژازنا به گوشمی رسد .


 به گزارش  اختصاصی خبرنگار خبرنگار افلاک ورزشی از ازنا ،مدتی است اخباری مبنی برتعطیلی کوره های شرکت فروالیاژ ازنا به دلیل مشکلات مالی و واردات بی رویه سلیس به گوش میرسید.


امروز متاسفانه با تماس دوستان مطلع شدم ظاهرا بحث از این فراتر رفته است و مدیران ارشد این مجموعه تصمیم به کار بسیار عجیب و خطرناکی گرفته اند...

درحدود ساعت دوازده ظهر مدیرعامل محتر م شرکت جناب شاه حسینی جلسه در این شرکت با تعدادی از کارگران برگزار میکنندو در نتیجه با اعلام این خبر که وضعیت شرکت در حالت ناخوشی است ومجبورا باید با حدود 500 نفر از مجموع 600 نفر نیروی این کارخانه خداحافظی موقت کرده و دوستان را به اداره کار جهت دریافت بیمه بیکاری معرفی نماییم تا بعد از حدود شش ماه مجدد همگیتان را برای ادامه کار در فروالیاژ بکار گیریم و تصمیمی است که گرفته شده وابدا قابل بازگشت نیست و من نیز خود بسیار متاثرهستم واستعفایم را تقدیم هیات مدیره خواهم کرد!!! جلسه را به پایان میرساند.

 
 



به محض شنیدن این خبر با تعدادی از مسولین ارشد استان ونماینده محترم تماس گرفتم تا علت را جویا شوم که عده ای مصاحبه رو به فردا موکول کردند و نماینده محترم ازنا ودرود نیز که یکی از موثر ترین وکارگشاترین افراد دراین ماجرا میتواند باشد پاسخگو نبودند که با ارسال پیامی به ایشان درخواست پیگیری تا نتیجه را ازایشان درخواست نمودم وبازهم درصورت پاسخگو نبودن دراولین فرصت درمجلس ودفترایشان ، حاضر خواهم بود...
امیدوارم دراسرع وقت وباتعامل کلیه مدیران و مسولین ذیربط، مشکل این عزیزان حل شده واز هرگونه تبعات منفی این موضوع بزرگ ؛ خصوصا نقش وتاثیر این مهم ؛ در کانون گرم خانواده این عزیزان ،جلوگیری بعمل اورده شود..


اما معرفی کوتاهی از شرکت فروالیاژ ازنا لرستان:

کارخانه فروالیاژ درسال 1365 در زمینی به مساحت 70هکتار درپانزده کیلومتری ازنا اراک احداث گردید ودرسال 1374 ودرزمان دولت سازندگی به طور رسمی به بهره بردای کامل رسید.

 
 


طرح توسعه این کارخانه باهدف بالابردن ظرفیت فروسیلیسم که تامین کننده مواد اولیه فولاد و چدن میباشد تا امروز مشغول به تولید بوده است و وعلاوه بر بازار داخلی به کشور هایی چون روسیه،هلند،تاجیکستان،بریتانیا،پرتغال،اسپانیا،استرالیا،المان،هند ودهها کشور دیگر صادر میکردد...

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top