دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 سرپرست خیبر خرم آباد گفت :استانداری لرستان تنها حامی خیبر در لیگ یک بوده وشهرداری وشورای شهر خرم آباد با ورزش بیگانه اندوبرخی ها با دروغ به دنبال جمع اوری  رای برای خود هستند .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افلاک ورزشی گفت: شهرداری وشورای شهر وبسیاری از نهاد‌ها وادارات لرستان وشهرستان خرم آباد با ورزش بیگانه هستند ودر لرستان باشگاهداری معنای ندارد.
 وی افزود: کمک استانداری به خیبر ۳۰۰ میلیون بوده نه ۳۵۰میلیون که از که استانداری پول را به حساب شهرداری واریز کرد که با هزار دوندگی تلاش، هرروز سرکشی به شهرداری طی چندین مرحله موفق به دریافت پول شده‌ایم.
ومتاسفم برای شهردای وشورای شهر خرم آباد که فقط ژست وفیگور کمک را می‌گیرند وبه خود ربط می‌دهند مردم ورزش دوست خرم آبادمی دانند دوستان برای بدست آورددن رای در شورا وشهرداری هم برای فرار از دست هواداران فوتبال این کمک را به خود نسبت می‌دهند.
کل هزینه تیم خیبر اعم از قرارداد بازیکنان، کادر فنی، وکلیه هزینه‌ها تیم خیبر یک میلیارد سیصد پنجاه میلیون بوده که استاندار ورزش دوست که داراین فصل برای تیم خیبر سنگ تمام گذاشته عمده این مبلغ را بر عمده گرفته است .
وی افرود: ۵۰۰میلیون توسط استاندارمهندس بازوند که نگین ارزشمندی برای ورزش و مدیریت استان بوده و۱00میلیون هم توسط حاج علی دولتشاه بزرگ مرد ورزش و اقتصاد لرستان به این تیم کمک کرده است.
از همین تربیون کمک سیصد پنجاه میلیونی شهرداری راتکذیب می‌کنم واین تیم دراین فصل با حمایت استاندار ورزش دوست وآقای سید سعید شاهرخی ومعاونان وکارکنان استانداری حمایت شده
تیم خیبر دربین ۲۰ تیم لیگ یکی کمترین هزینه را کرده و همین تیم پیکان  مرزبان سرمربی محترمشان گفت چیزی حدود ۶ میلیارد هزینه پیکان دراین فصل بوده ما شرمنده کادرفنی وبازیکنان باتعصب خیبر بوده‌ایم.
هیچ نهادی جز استانداری به این تیم هیچ که کمک نکرده متاسفانه کارشکنی هم می‌کنند.

خبر :سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top