دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 

از هم لیگ یک فوتبال کشور شاهد صحنه های مشکوک و شائبه برانگیز بوده است.

به گزارش  پایگاه ،خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،هر ساله می گویند لیگ دسته اول فوتبال کشور را بیشتر رصد خواهند کرد اما باز هم اینگونه نیست و به نظر می رسد هیچ وقت هم نخواهد بود. نه تنها اینکه هر ساله توجه به این لیگ بیشتر نشده بلکه به کلکسیون اتفاقات مشکوک و شائبه برانگیز آن افزوده شده است.

هنوز خیلی از هواداران و فوتبال دوستان اتفاقات فصل قبل مس کرمان را فراموش نکرده اند که پس از تحقیقات به اصطلاح دقیق به عمل آمده همه تقصیرات به گردن مدیرعامل مس کرمان انداخته شد و او را محروم و به اصطلاح از فوتبال محو کردند غافل از اینکه احتمالا سردمداران اصلی آن همچنان در فوتبال یا پشت پرده فوتبال حضوری فعال تر دارند.

3 هفته گذشته در یکی از بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشور، صحنه هایی رخ داد که حتی برنامه پربیننده 90 را هم مجاب کرد تا در آخرین دقایق برنامه خود به این بازی و صحنه های مشکوک آن بپردازد.

در هفته بیست و دوم این رقابت ها 2 تیم نفت آبادان و نساجی قائمشهر، در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که نتیجه ای عجیب رقم خورد. نتیجه ای که حتی خوشبین ترین هوادار صنعت نفت و بدبین ترین هوادار نساجی هم فکرش را نمی کرد. در آن بازی که تا دقیقه 44 نیمه اول همه چیز به صورت طبیعی پیش می رفت در صحنه گل اول که در برنامه 90 هم به طور آهسته و های لایت شده آن را به تصویر کشید مدافع نساجی به طرز عجیبی تعادلش را از دست داد تا مهاجم نفت آبادان با دروازه بان نساجی تک به تک شود و پس از کش و قوس گل اول بازی رقم بخورد. در صحنه گل دوم نیز مجدد اشتباه دروازه بان نساجی با اشتباه مجدد همان مدافع مکمل شد تا دومین گل نفت آبادان هم به راحتی وارد دروازه نساجی شود. در نیمه دوم بازی باز هم اشتباه دروازه بان نساجی باعث شد تا مهاجم نفت با توپ ربایی، به راحتی هر چه تمام تر دروازه آن ها را باز کند تا عملا شیرازه ی تیم میزبان کاملا به هم بریزد. خلاصه تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا نتیجه عجیب و دور از ذهن 4 بر یک رقم بخورد و باعث شود سرمربی نساجی پس از این بازی از سمت خود استعفا دهد. موسوی، در پایان بازی به خبرنگاران گفته بود، حرف هایی در دل دارم که باید با خود به گور ببرم.

برنامه 90 این هفته هم دقایقی به حواشی و صحنه های مشکوک این بازی پرداخت و در آخر هم با نشان دادن جمله سرمربی نساجی، به احتمال تبانی در این بازی اشاره داشت.

عادل فردوسی پور، قبل از تیتراژ پایانی برنامه تاکید کرد؛ با مشاهده چنین صحنه هایی عجیب، بیشتر باید مسابقات لیگ یک کشور را زیر نظر داشت تا کمتر شاهد چنین صحنه های بحث برانگیزی باشیم.

در پایان باید گفت، وقتی که مربیان و عوامل منشوری را از لیگ برتر به لیگ یک تبعید می کنند و نظارت کمتری هم نسبت به لیگ یک کشور در قیاس با لیگ برتر می شود باید هم شاهد چنین صحنه هایی باشیم. واقعا چه کسانی واسطه هستند؟

منبع :تابناک

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top