دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

با همت و پیگیری های مستمر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان،کوره های شرکت فروآلیاژ دوباره شروع بکار کرد و ۱۷۰ کارگر تعلیق شده به سرکار برگشتند.
 

به گزارش افلاک، سید فرهاد ناصری نیا،مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز یکشنبه با حضور در شرکت فروآلیاژ ازنا به همراه فرماندار شهرستان ازنا ، مدیرکل جذب سرمایه و امور اقتصادی و نماینده استاندار لرستان، مسئولین ارشد برق باختر، اعضای شورای تامین شهرستان و نماینده مدیرکل صمت لرستان، جلسه رفع موانع تولید در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

وی بر همراهی و هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی با واحدهای اقتصادی برای پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات به ویژه رونق تولید را ضروری دانست و اظهار داشت:کارفرمایان واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی با ارتباط مستمر تلاش کنند در سال ی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است از تعطیل شدن و اخراج کارگران جلوگیری کنند و شرایط را با تعامل مناسب تسهیل کنند.

بنا به این گزارش، با توجه به مشکلات اخیر برای شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران(ازنا) در بحث تعرفه برق مصرفی و قطع برق توسط برق باختر به علت بدهی ،خط تولید این شرکت متوقف و زنگ خطر اخراج ۱۷۰ کارگر به صدا در آمده بود.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top