دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران» در استان برگزار می‌شود.

به گزارش افلاک ،فریبا ولی‌پور درباره دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران» اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریخ برگزاری رویداد ملی و استانی جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی جمعیت است، فراخوانی از سوی ستاد ملی جمعیت در بخش‌های هفت‌گانه خانواده، رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان با شاخص‌های مختلف اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد ملی و استانی به‌صورت همزمان شرکت کنند.

وی بیان کرد: در بحث خانواده، مادرانی که دارای بیشترین فرزند باشند یا مادران دهه ۶۰ که حداقل چهار فرزند دارند یا مادرانی که با وجود مشغله‌های اجتماعی و فرهنگی، چند فرزند دارند با ارسال مدارک خود می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. در حوزه مدیران نیز کسانی که با اقدامات خلاقانه در حوزه جوانی جمعیت، کاری را به نفع جامعه و کارکنان انجام داده‌اند، می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

ولی پور افزود: در حوزه نخبگان، پژوهش‌ها، تحقیقات و مقالات علمی در موضوع جوانی جمعیت مد نظر است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد در حوزه رسانه اخبار و تولید محتوای مربوط به جوانی جمعیت، در حوزه دستگاه‌های اجرایی وظایفی که برای دستگاه‌ها در راستای جوانی جمعیت تعریف شده و بیشترین اثرگذاری که دستگاه‌ها داشته‌اند و مجموعه فعالیت‌های که در حوزه جوانی جمعیت انجام شده است، می‌توانند به‌صورت همزمان در دو سطح ملی و استانی آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان با بیان اینکه داوری در سطح ملی و استانی به‌صورت جداگانه انجام خواهد شد، اضافه کرد: ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت ماه است و آیین تجلیل از برگزیدگان این رویداد ۳۰ اردیبهشت ماه خواهد بود. برای ارسال آثار در سطح ملی سایت www.jameyat.ir و و برای ارسال آثار در سطح استانی ایمیل Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا شماره پیام‌رسان بله و ایتا  ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و شماره دبیرخانه رویداد ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ در نظر گرفته شده است. برای کسانی که دسترسی به این وبگاه‌ها ندارند می‌توانند مستندات خود را به‌صورت حضوری به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تحویل دهند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top