دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

طی حکمی «غلامرضا کردعلیوند» به عنوان مسئول کمیته موی تای لرستان منصوب شد.

به گزارش افلاک،جواد نصیری، رئیس انجمن موی تای کشور طی حکمی «غلامرضا کردعلیوند» را عنوان مسئول کمیته موی تای استان لرستان منصوب کرد.

موی تای انجمن مستقل ورزشی است که از فدراسیون ها منفک و بصورت مستقل زیرنظر وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور فعالیت می کند که در آینده نزدیک شاهد تاسیس فدراسیون مستقل این ورزش خواهیم بود.

«غلامرضا کردعلیوند» از پیشکسوتان ورزش استان و از باتجربه های موی تای کشور است که سابقه مربیگری تیم ملی موی تای را در کارنامه دارد.

وی بنیانگذار رشته موی تای در استان لرستان بوده،مربی و داور بین المللی این رشته نیز می باشد و در منطقه ۷ کشور نیز ریاست موی تای را برعهده داشته است.

در متن ابلاغ آمده است:

جناب آقای غلامرضا کردعلیوند
باسلام
احتراماً عطف به نامه شماره ۳۳۲۷۰۸ مورخه بیست و سوم اسفند ۱۴۰۲ وزارت ورزش و جوانان ، نظر به تخصص،تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در امر ورزش موی تای از تاریخ صدور این ابلاغ بمدت یکسال بعنوان مسئول کمیته موی تای استان لرستان منصوب می شوید.

امید است با هماهنگی لازم با انجمن موی تای و در چهارچوب قوانین و مقررات و با اتکال به درگاه حضرت احدیت ، برخورداری از سعه صدر و استفاده از تجارب کارشناسان و پیشکسوتان در راستای رشد و اعتلای این رشته و خدمت به علاقه مندان آن موفق و موید باشید.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top