دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب کم نظیر طوفان الاقصی جواب مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین به بیش از دهها سال ظلم و تجاوز دشمن ددمنش و غاصب بود.

در پیام دعوت حضرت  آیت‌الله هاشم نیازی خرم‌آبادی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا»(نساء/۷۵) «چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!»

از ۱۰۸ سال پیش که سرزمین فلسطین به اشغال پیراستعمار یعنی انگلیس درآمد و سپس آن را به یهودیان مهاجر و متجاوز تقدیم کرد، تاکنون مردم بی پناه و بی یاور فلسطین در رنج و زحمت و در معرض کشت و کشتار و ظلم فراوان توسط صهیونیسم جهانی قرار دارد.

در طول یک قرن اخیر آمریکایی های جهانخوار و انگلیس خبیث حامی اصلی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بوده و هستند. انقلاب کم نظیر طوفان الاقصی جواب مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین به بیش از یک قرن ظلم و تجاوز دشمن ددمنش و غاصب بود.

بنابراین بر همهٔ مسلمانان و آزادگان جهان فرض و واجب است تا به پیروی از امیرالمومنین امام علی علیه السّلام که فرمودند: «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»، همواره یاور و حامی مظلوم و دشمن ظالم باشند.

امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که رژیم صهیونیستی با سلاح و حمایت مستقیم آمریکا، دو جنایت بزرگ دیگر را به فهرست جنایات همیشگی خود اضافه کرده است: یکی بیش از شش ماه نسل کشی و تجاوز و ویرانگری در غزه و دیگری تجاوز مکرر به حریم کشورهای همسایه و منطقه است که جنایت اخیر آنها درحمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام محمدرضا زاهدی و شش نفر از همرزمانش بود.

ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و عرض تبریک و تسلیت به بازماندگان این شهدای والامقام و بخصوص تعزیت به خانوادهٔ محترم هم استانی عزیزمان شهید سید «علی(عباس) صالحی روزبهانی» و مردم شهید پرور بروجرد، از عموم مردم شریف لرستان می خواهم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، به توصیهٔ اکید رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلّم عمل کنند، آنجا که فرمودند: «مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»؛«کسی که [شب را] صبح کند و نسبت به سرنوشت مسلمانان [بی‌تفاوت بوده و] اهتمام به خرج ندهد، مسلمان نیست.»

هاشم نیازی خرم آبادی نمایندهٔ مردم شریف لرستان در مجلس خبرگان رهبری شانزدهم فروردین ۱۴۰۳ مصادف با بیست و چهارم رمضان ۱۴۴۵

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top