دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان گفت:در تعطیلات نوروزی امسال ۱۵۵ هزار و ۱۹۶ نفر مسافر نوروزی و گردشگر در استان اسکان و اقامت داشتند.

به گزارش افلاک، عطا حسن‌پور ر اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال ۱۵۵ هزار و ۱۹۶ نفر مسافر نوروزی و گردشگر در اقامتگاه های رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان اسکان و اقامت داشتند.

وی افزکد:از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۲۸۰ نفر معادل ۷۲.۳۵ درصد مسافران نوروزی در اقامتگاه های غیررسمی و سه هزار و ۳۹۹ نفر در اقامتگاه های اضطراری اسکان داده شدند و ۳۹ هزار و ۵۱۷ نفر معادل ۲۵.۴۶ درصد در اقامتگاه های رسمی استان مستقر شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان در خصوص نظارت بر خدمات رسانی به مسافران نوروزی از انجام ۳۲۷ بازدید نظارتی خبرداد واظهار داشت: ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر معادل ۲۹.۷۳ درصد اقامت رسمی در هتل های استان و چهار هزار و ۱۶۲ نفر در مهمانپذیر های لرستان اقامت داشته اند.

حسن پور در خصوص استقبال گردشگران از اقامتگاه های بومی گردی استان نیز گفت: در سال‌های گذشته توجه ویژه ای به توسعه اقامتگاه های بومی گردی در لرستان شده و رشد خوبی در توسعه این زیرساخت ها داشته ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تصریح کرد: در این مدت و از مجموع اسکان رسمی در لرستان پنج هزار و ۷۹۸ نفر معادل ۱۴.۶۷ درصد در اقامتگاه های بومی گردی استان اقامت و اسکان داشته اند.

وی اضافه کرد: در مدت یاد شده مابقی مسافران و گردشگران نوروزی استان در مناطق نمونه گردشگری، اردوگاه ها، زائرسراها، هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری سطح استان اقامت داشته اند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top