دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از حمایت ۱۴۰۰ میلیارد ریالی این بانک از پروژه مهم راهسازی لرستان خبر داد.

به گزارش افلاک،محمد شیخ حسینی در سومین روز سفر به لرستان طی بازدید پروژه تعریض و ایجاد گارد دوم محور مواصلاتی بروجرد به نهاوند،اظهار کرد: تامین مالی پروژه در راستای ماده ۵۶ طی دوره های اخیر توسط بانک توسعه تعاون صورت گرفته است، تکمیل پروژه می تواند ایمنی این محور حادثه خیز را ارتقا دهد.

وی افزود: این بانک حمایت همه جانبه و تمام قد در زمینه تامین مالی را منظور داشته است تا این پروژه مهم و پر حادثه خیز که تاکنون حوادث جانی زیادی برای هموطنان عزیزمان داشته است با سرعت بالاتری به نتیجه برسد.

این مقام بانکی تاکید کرد: ۱۴۰۰ میلیارد ریال میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به این پروژه است.

شیخ حسینی در ادامه طی بازدید شعب بروجرد گفت: بروجرد از موقعیت جغرافیایی مناسب برخوردار است، قطب صنعتی محسوب شده و از مناطق نسبتا برخوردار به حساب می آید.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: میانگین کشوری منابع شعب نشان می دهد شعب بروجرد با سرانه شعب بانک فاصله زیادی دارند ، در خصوص شعب مرکزی شهرستان های مهم انتظار این است حتی از سرانه شعب کشور بالاتر باشند، شعبه بروجرد در کنار نقاط قوتی که در اختیار دارد می تواند در زمینه تقویت جذب منابع نیز عملکرد رو به رشدی نشان دهد.

وی توصیه کرد:شعبه می تواند با ارتقای حجم عملیات مختلف ازجمله چک های واگذاری، تفاهم نامه با تشکل‌های تعاونی و شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، صدور اعتبار اسنادی و ضمانت نامه ضمن ارائه خدمات بهینه به مشتریان، زمینه را برای جذب منابع ارزان قیمت و همچنین ارتقای سطح درآمد غیر مشاع آماده نماید.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد:عملکرد بانک توسعه تعاون به رغم تکالیف سنگین و محدودیت های صحیح بانک مرکزی( در راستای کنترل نقدینگی) درخشان بوده است، تراز مثبت نقدینگی و سود آوری بانک و عدم اضافه برداشت از حساب بانک مرکزی در راستای مهار تورم بوده و انجام کامل تکالیف و پرداخت ۵۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در مسیر حمایت از رشد تولید بوده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه در بازدید از شعبه الشتر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سلامتی و موفقیت همکاران در سال جدید گفت: وجه تمایز بانک توسعه تعاون مردمی بودن است، لذا شایسته است روحیه مردم دار بودن و فرهنگ اجتماعی در بدنه بانک تداوم داشته باشد.تقویت ارتباطات و تکریم مشتریان موجب ارتقای سطح عملکردی بانک است.

شیخ حسینی در تبیین برخی ویژگی های بانکدار حرفه ای مطابق جنس و ماموریت بانک توسعه تعاون بیان کرد:شناخت و جذب مشتریان و تسهیل گری و عمل مطابق شناخت و نیاز مشتری از ویژگی های مهم بانکدار است، شناسایی مشتریان بر اساس تجربه، تنظیم اطلاعات مشتریان و تعیین سطح ارتباط با هر مشتری و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان با توجه به نیاز و خواسته مشتری بسیار مهم است‌.

وی ادامه داد: با توجه به دسترسی اطلاعات و شفافیت وضعیت مشتریان در شبکه بانکی، مدیریت ریسک اعتباری آسانتر شده است، سامانه های اعتبار سنجی تشخیص اهلیت و جایگاه مشتریان را آسانتر نموده است لذا سخت گیری های بی مورد شبکه بانکی در ارائه خدمات به مشتریان، جایز نیست.

این مقام بانکی گفت:عملکرد سریع و چابک بانک در پرداخت تسهیلات موجب شده تصویری مثبتی از بانک توسعه تعاون در ذهن مشتریان و مخاطبان شکل بگیرد و این ویژگی مزیت مهم رقابتی این بانک است.

شیخ حسینی بیان داشت: مشتری مداری به ویژه در جامعه هدف، شناسایی بازارها و فعالین اقتصادی منطقه و تعاونی ها بسیار مهم است، همچنین گرهگشایی از مشکلات مردم را به عنوان وظیفه مهم اخلاقی، شرعی و سازمانی مد نظر داشته باشیم.

در این بازدیدها که با حضور رحمانپور مدیر امور استانها و شعب، هاشمی نژاد مدیر شعب استان لرستان، معاونین و همکاران استان همراه بود،روسای شعب بروجرد و الشتر به بیان عملکرد گذشته و برنامه های پیش رو پرداختند.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن بازدید شعب بروجرد و الشتر، به همراه نماینده بروجرد از پروژه راهسازی تعریض محور بروجرد به نهاوند بازدید کرد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top