دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، ۳۱ هزار و ۹۳۷ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش افلاک ،رضا عبدی امروز اول فروردین ماه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا پایان ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲، ۴ هزار و ۲۷۹ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۲۹ اسفندماه، ۳۱ هزار و ۹۳۷ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۳۳ هزار و ۹۳۶ مسافر شش درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اضافه کرد: از این تعداد مسافر ۸هزار و ۴۴۰ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۱۴هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان مینی‌بوس و ۸هزار و ۵۳۱ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابجا شده‌اند.

 عبدی یادآور شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top