دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرپرست سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری خرم آباد گفت:نرم افزار "خرم آباد من" برای دسترسی آسان گردشگران به اطلاعات اماکن گردشگری و ستادهای اسکان نوروزی در دسترس افراد قرار گرفت.

به گزارش افلاک، هانیه نصیری در جمع رسانه ها اظهار کرد: فعالیت این نرم افزار تحت وب بوده و با (کیو آر کد) قابل اسکن برای استفاده کنندگان است.

وی ادامه داد:این نرم افزار شامل اطلاعات تمامی جاذبه ها، ستادهای اسکان مسافران نوروزی، اماکن گردشگری و تاریخی، پارک و هتل ها می باشد و مسیریابی را برای گردشگران تسهیل می کند.

نصیری عنوان کرد:در نرم افزار”خرم آباد من” علاوه بر تهیه تورهای مجازی برای گردشگران، کلیپ هایی از مهمترین جاذبه های گردشگری و تاریخی تهیه شده است تا مسافران ضمن آشنایی با این اماکن و جاذبه ها، انتخاب بهتری برای تعیین مقصد خود داشته باشند.

وی تصریح کرد:نقشه شهر خرم آباد به همراه اطلاعات مهمترین مکان ها برای گردشگران بارگذاری شده است، افراد می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی My.khorramabad.ir به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

نصیری افزود:همچنین اطلاعات این نرم افزار برای آگاهی گردشگران، در حاشیه تمامی بنرهای ستاد سفر درج و پوستر مجازی آن هم جهت بارگزاری در فضای مجازی طراحی شده است.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top