دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئيس پليس آگاهي لرستان گفت:اسباب كشي و جابجايي وسايل و حمل اثاثيه منزل در ايام تعطيلات نوروزي،نيازمند هماهنگي و اخذ مجوز از كلانتري محل است.
 

به گزارش افلاک، سرهنگ عبدالرضا رخشان اظهار کرد:با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت در ایام تعطیلات سال نو و به منظور ارتقاء امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال نو از محدوده زمانی اول نوروز تا پایان تعطیلات (۱۳ فروردین) می بایست با تاییدیه کلانتری و مراکز انتظامی محل باشد، در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

این مقام انتظامی بر رعایت هشدارها و توصیه های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکید کرد و گفت: بسیاری از سرقت ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می افتد.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه ایام نوروز و خالی بودن منازل به دلیل دید و بازدید های مردم فرصت برای سارقان در جهت اعمال مجرمانه فراهم می کند از مردم خواست: در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top