دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس جهادکشاورزی لرستان گفت: درحال حاضر یکی ازبرنامه‌های ما برای شب عید راه‌اندازی نمایشگاه در عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به ویژه تامین وتوزیع میوه‌های باکیفیت و با نرخ مصوب است.
به گزارش افلاک سید عماد شاهرخی اظهار کرد: درسال گذشته اقدامات موثری درحوزه‌های مختلف کشاورزی صورت گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم مردمی سازی یارانه‌ها بود که به تصور عموم مردم این طرح درحوزه کشاورزی به ویژه در حوزه دام به مشکل و حتی به ورشکستگی این بخش منجر خواهد شد، اما با همت دولت، تدبیر وزارت جهاد کشاورزی و تلاش‌های شبانه روزی همکاران ما در استان کمترین چالش را در این زمینه نسبت به دیگر استان‌ها داشتیم که توانستیم به خوبی و باسربلندی از این پیچ اقتصادی عبور کنیم.
 
رئیس جهادکشاورزی لرستان گفت: ما امسال موفقیت‌های خوب و چشمگیری در سطح کشور و درحوزه‌های مختلف زراعت، اراضی، آب و خاک، افزایش سطح تولید گلخانه‌ها و درسایر بخش‌ها کسب کردیم.
 
شاهرخی ضمن تاکید به اینکه ظرفیت های مختلف ومتنوع تعاون روستایی درزمینه تنظیم بازاروپرپایی نمایشگاه های توزیع میوه شب عید گفت:درحال حاضر یکی ازبرنامه های ما برای شب عید راه اندازی نمایشگاه در عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به ویژه تامین وتوزیع میوه های باکیفیت وبانرخ مصوب است که تمام مدیران شهرستان‌ها بایددرنظارت کامل برروند توزیع آن جدی وحضور فعال داشته باشند.
وی بیان کرد:در حال حاضر در زمینه‌ کالاهای اساسی هیچ گونه کمبود و مشکلی وجود نداریم و در توزیع مرغ گرم برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام دادیم و همه مدیران باید نظارت بر واحدهای تولید، کشتارگاه و بازار مرغ داشته باشند تا شاهد هیچ گونه مشکلی درادامه کار نباشیم.
 
شاهرخی بابیان  اینکه حمایت از تولید و احیای واحدهای راکد از اولویت‌های ما درسال ۱۴۰۳ است، گفت:ما در سال آینده دو برنامه اصلی داریم یکی احیای واحدهای راکت و راه اندازی آنها و دوم حمایت از میز محصولات کشاورزی و تعامل مستمر باتشکلهای حامی تولید صادرات خواهد بود.
آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top