دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

حاج علی دولتشاهی مرد روزهای سخت ورزش لرستان درآستانه بازی با داماش گیلان، برای نجات تیم جوان وآینده دار خیبر خرم آباد در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور یک میلیارد ریال به حساب باشگاه خیبر خرم آباد واریز کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی ،افلاک ورزشی، مدیر عامل خیبر خرم آباد با تایید این خبر، به افلاک ورزشی گفت: مبلغ یک میلیارد ریال توسط حاج علی دولتشاهی جهت کمک مالی به تیم خیبر خرم آباد به حساب باشگاه واریز شد.

ولی خسروی، افزود: آقای دولتشاهی به خاطر تعصبی که نسبت به مردم دیارش لرستان و شهرستان خرم آباد دارد، تمایل زیادی برای کمک به تیم فوتبال خیبرخرم آباداز خود نشان می دهد که در همین راستا امروز این مبلغ را به تیم کمک کرد.

وی با اشاره به این که کمک‌های مالی دولتشاهی به ورزش لرستان وبرگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی وحمایت ورزشکاران لرستانی در بحث استخدامی ورزشکاران وبسیاری از خدمات ارزنده وی بر هیچ کس پوشیده نیست از وی قدردانی کرد.

خسروی با انتقاد از برخی ادارت دولتی از جمله شهرداری ،همیاری شهرداری واداره کل ورزش وجوانان لرستان در حمایت از خیبر وندادن پول وکمک مالی استانداری خواهان مساعدت در پرداخت این کمک ها شد.

 مدیرعامل باشگاه خیبر  با قدردانی از استاندار در حمایت از خیبرگفت:دیگر مسوولان استان تاکنون هیچ حمایتی از تیم خیبر نداشته اند و این تیم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند

 

 

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #5 زینب 1395-06-15 01:21
خدا بهتون عزت و سربلندی دردنیا وآخرت عطا کنه پهلوان
نقل قول کردن
+1 #4 مجتبی 1394-08-27 17:32
خدا خیرت بده حاجی کاش قدرتو بدونن .زنده باشی یک عمر ایشالا
نقل قول کردن
+2 #3 زنده باد لر 1394-08-25 07:24
زنده باد غیرت پیشرفته
نقل قول کردن
+1 #2 محمد 1394-08-24 22:51
بازهم مرد باغیرت لرستان دولتشاهی به کمک ورزش رسید افرین بر این مرد بزرگ و مسولین کمترین کاری باید انجام بدهند مجسمه ایشون را باید اول شهر خرم اباد بنا کنند این مرد دادرس لرستانیها خداوند عمر با عظمتی بهشون بده زنده باد لرستان و زنده باد دولتشاهی
نقل قول کردن
+1 #1 سعید 1394-08-24 14:15
واقعأ خیلی باغیرت وباتعصبه واقعأ دستش درد نکنه حاج علی دولتشاهی یه مرد واقعیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top