دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال در دهه فجر در بخش مرکزی کوهدشت افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

به گزارش افلاک، آرمان منصوری بخشدار مرکزی کوهدشت در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر خدمت همه مردم عزیز کوهدشت را تبریک می گویم. انتظار از دهیاران بخش مرکزی این است که با مشارکت و حضور پر رنگ در مراسمات دهه مبارک فجر در اجرای هرچه بهتر این برنامه ها اهتمام لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: ۹ پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال برای دهه مبارک فجر آماده افتتاح می باشد ضمن اینکه چندین پروژه دیگر در دست اقدام در بخش مرکزی در حال اجرا می باشد.

وی گفت: یکی از اهداف و نگرش دولت به روستاها , بحث توسعه روستا است که باید با مشارکت روستائیان و مدیریت صحیح و متمرکز صورت گیرد.

این مسئول افزود: مدیریت محلی نوین روستایی یعنی دهیاریها تحت نظارت مردمی مستقیم نمایندگان اهالی روستا ( شوراهای اسلامی ) و کنترل و سیاستگذاری دولت (بخشداریها و
فرمانداریها) در روستاهای کشور ایفای نقش می نمایند لذا با عملکرد شایسته دهیاریها می توان در جهت توسعه پایدار روستایی گام های خوبی برداشت.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی دست اندرکار باید زمینه افزایش خودباوری و شکوفایی قابلیت های موجود در روستاها را فراهم سازند. دهیاران با تکیه بر توان و ظرفیت های روستاها در توسعه و آبادانی روستاها تلاش کنند و مشارکت مردم را افزایش دهند.

منصوری یادآور شد: مهمترین سلاح در اختیار دهیار قانون است و دهیاران باید از این  وسیله در جهت احیای حقوق روستاییان اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: بمنظور ارائه خدمات مناسب به روستاییان عزیز، دهیاران باید بر اساس دستورالعمل ابلاغی با ایجاد دفتر دهیاری در روستا حاضر و نسبت به رفع و رجوع امورات روستا اقدام نمایند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top