دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

  بررسی مسائل و مشکلات ناحيه صنعتی شهرستان کوهدشت با حضور بخشدار مرکزی و معاون فنی شهرک های صنعتی استان لرستان انجام گرفت.

 به گزارش افلاک، صبح امروز و با حضور معاون فنی اداره کل شهرک های صنعتی استان مسائل و مشکلات شهرک صنعتی در دفتر بخشدار مرکزی کوهدشت بررسی شد.

آرمان منصوری بخشدار مرکزی در این خصوص گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر اخير استاندار محترم لرستان به شهرستان کوهدشت این جلسه برگزار شد.


 وی ادامه داد: در پی توافق با مالک زمین محل احداث مخزن آب ناحیه صنعتی، عملیات احداث این مخزن ظرف روز های آینده آغاز خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: با اختصاص مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال عملیات آسفالت و لکه گیری خیابان های ناحیه صنعتی کوهدشت آغاز و ان شاءالله طی روزهای آینده تکمیل می گردد.

منصوری با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۵ کارگاه در این ناحیه مشغول فعالیت هستند، افزود: با اجرای مصوبات سفر اخير جناب دکتر خادمی و تامین آب آشامیدنی و ترمیم و بهسازي خیابان ها همه امکانات لازم از جمله برق،گاز،تلفن و اینترنت به منظور استقرار سایر واحدهای تولیدی در این ناحیه فراهم می باشد.


 زمانی معاون فنی شهرک های صنعتی استان لرستان نیز گفت: در پی سفر استاندار محترم لرستان مقرر گردید تا با توجه به مشکلات عديده در تأمین آب آشامیدنی از محل اعتبارات شهرک و با احداث مخزن، این مشکل رفع گردد که تا کنون علیرغم تأمین اعتبار به دلیل عدم توافق با مالک محترم، آغاز عملیات اجرایی پروژه به تأخیر افتاده است.


وی افزود:با همکاری و پیگیری های بخشدار محترم مرکزی امروز با مالک محترم توافق و ان شاءالله عملیات احداث مخزن به زودی آغاز می شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top