دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از بازسازی کارخانه شیشه استان خبر داد.

به گزارش افلاک، محمدرضا صفی‌خانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه شیشه لرستان یکی از واحدهای تولیدی استان است که مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده بود.

وی با بیان اینکه کوره این واحد به نهایت عمر خود رسیده و کاملا فرسوده شده بود، ادامه داد: در همین راستا نیاز به بازسازی کوره و خطوط داشت که خوشبختانه این کار  با تلاش و پیگیری مدیران فنی کارخانه و سرمایه‌گذار انجام شد.

صفی‌خانی با بیان اینکه پیش از این سه خط این کارخانه بازسازی شده بود که هم اینک به چهار خط افزایش یافته است، گفت: تنها مشکل فعلی آن بحث سرمایه در گردش است که با تزریق آن ظرفیت افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با یادآوری اینکه این واحد در حین بازسازی کارگران خود را نیز حفظ کرده است، افزود: بانک ها نیز با توجه به اینکه این کارخانه مشمول ماده ۱۴۱ شده نمی‌توانند یک میلیارد تومان سرمایه در گردش را به آن پرداخت کنند. برای اینکه این مشکل حل شود راهکاری اندیشیده شده که با تزریق این اعتبار، کارخانه با ظرفیت بالاتر و نوسازی شده به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

صفی‌خانی با بیان اینکه این واحد یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است، ظرفیت اسمی کارخانه را ۱۷ هزار تن عنوان کرد و ادامه داد: هم‌اکنون از کشور ایتالیا سرامیک مورد نیاز وارد شده و این واحد آماده تولید است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top