دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: در دانشگاه آزاد استان بیش از ۱۵۰۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است.

به گزارش افلاک، دکتر یدالله ملکی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان در یک سال گذشته بهترین عملکرد و بیشترین درآمد را از «ساها» داشته و در عرصه امور فرهنگی جزو ۴ واحد برتر کشور بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد هیچ کمک و بودجه دولتی دریافت نمی‌کند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با شهریه‌های دانشجویان به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و دانشگاه کشور تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به افت پذیرش دانشجو در کشور اضافه کرد: تا چند سال پیش حدود ۱۴۰ واحد دانشگاهی زیان‎ده بودند و ما نیز در واحدهای مثل الیگودرز و دورود زیان می‌دادیم. اما اکنون با کمک و درایت همه همکاران این زیان دهی برطرف شده و به سوددهی رسیده‌ایم و در کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای بعد از استان یزد با ۱۵درصد در جایگاه دوم قرار گرفته‌ایم.

ملکی با اشاره به ایجاد اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در دانشگاه آزاد استان بیش از ۱۵۰۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است و تأمین معیشت این تعداد خانواده دارای بزرگترین ثواب است و برای ما فضیلتی بالاتر از آن نیست.

در این مراسم از زحمات دکتر مجید شمس قدردانی و دکتر داریوش جاوید به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد معرفی شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top