دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی ساختمان باغ موزه دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس یک دغدغه ۱۰ ساله بوده که متاسفانه تاکنون اقدامات اثربخشی در این خصوص صورت نگرفته و نیازمند مساعدت و هم‌یاری مسئولان است.

به گزارش افلاک، یدالله دل‌آرام  اضافه کرد: کارهای محتوایی این مرکز فرهنگی انجام شده و تنها عملیات بخش محوطه و ساختمان آن باقی مانده است و در حال حاضر 6  میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان نیاز داریم. 

 
دل‌آرام در ادامه با اشاره به دیجیتالی کردن اسناد دفاع مقدس لرستان گفت: تاکنون عملیات دیجیتالی کردن ۴۰۰ هزار سند از اسناد موجود در لرستان و همچنین چاپ و انتشار ۶۷ عنوان کتاب جهت رونمایی صورت گرفته است. 

 
وی از تامین اعتبار جهت جابجایی سه دستگاه تانک خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ دستگاه تانک نیز از شهرک سینمایی دفاع مقدس استان قم تحویل گرفته شده و اکنون در مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان قرار دارد. همچنین در راستای انجام کارهای محتوایی، ۶۰ سردیس از شهدای شاخص استان آماده شده است. 

 دل‌آرام با تاکید بر نقش زنان لرستان در پشتیبانی از جبهه‌ها افزود: درصدد تهیه دانشنامه مشارکت زنان در دفاع مقدس بوده که تهیه این دانشنامه به ۱۵ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top