دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: 300 میلیارد تومان در بروجرد سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش افلاک، علی کورانی‌فر در جمع مسئولان شهرستان بروجرد، اظهار کرد: تاکنون در بروجرد 300میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و 722شغل ایجاد شده است.

وی افزود: 250 میلیارد تومان از طریق منابع بانکی و 50 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی بوده و با این میزان اعتبارات قطره چکانی مشکلات حل نمی ‎شود و نیاز است در این راستا سرمایه گذار جذب شود.

فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: در هفته دولت 115 پروژه افتتاح می‌شود که برای بهره برداری از این پروژه‌‎ها 54 میلیارد تومان هزینه شده و اشتغالزایی 133 نفر به صورت مستقیم و  1800 نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کرده است.

کورانی ‎ فر اضافه کرد: بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) تکمیل و تجهیز شده و آماده افتتاح است که در صورت سفر مقامات، این پروژه افتتاح می ‎شود.

وی بیان کرد: پیمانکار اول سد آبسرده به دلیل عدم تمکن مالی خلع ید شد و شرکت جهاد نصر وارد عرصه شده و در سه شیفت این پروژه فعال است که قرار است در دهه فجر 98 افتتاح شود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری برای فاضلاب شهری 26 میلیارد تومان هزینه شده است. امسال برای فاضلاب شهری در بروجرد 26 میلیارد تومان هزینه شده که این عملیات در سطح شهر در حال انجام است.

معاون استاندار لرستان افزود: روستاهای برخوردار از گاز شهری تا پایان سال گذشته 69 روستا بوده که امسال تعداد روستاهای گاز شهری به 102روستا افزایش می ‎یابد که در مجموع 92 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

کورانی ‎فر تصریح کرد: همه روستاها دارای طرح مصوب هادی هستند و 75 درصد جمعیت روستایی در این طرح از یک تا سه فاز انجام می شود و میانگین برخورداری از مسکن روستایی در بروجرد 84 درصد است که نسبت به میانگین کشوری و استانی 24درصد بالاتر است.

وی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی گفت: یک شرکت این پروژه را بر عهده گرفته و علاوه بر این منطقه قرار است یک ‎ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top