دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل بیمه سلامت لرستان حق‌طلبی، حق‌گویی و حق‌محوری را مهمترین ویژگی برای خبرنگار دانست و گفت: یک خبر خوب باید درست باشد، روشن، جامع و در عین حال مورد توجه مخاطب باشد کمااینکه خبرنگار باید به رشته خبرنگاری ذوق و استعداد و علاقه داشته باشد.
به گزارش افلاک، مریم آزادی، مدیرکل بیمه سلامت لرستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که امروز شنبه، ۲۱ مردادماه برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه با اتکا به ذوق و استعداد اقدام به تهیه خبر و اطلاعات می‌کنند و آن‌را به جامعه هدف منتقل می‌کنند.
وی در تشریح ویژگی‌های یک خبر خوب، افزود: یک خبر خوب باید درست باشد، روشن جامع و در عین حال مورد توجه مخاطب باشد کمااینکه خبرنگار باید به رشته خبرنگاری ذوق و استعداد و علاقه داشته باشد.
آزادی، سرعت عمل در انتقال خبر را یکی دیگر از ویژگی‌های خبرنگاران دانست و عنوان کرد: حق‌طلبی، حق‌گویی و حق‌محوری مهمترین ویژگی همکاران خبرنگار است.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: بیمه سلامت کشور بزرگ‌ترین نظام بیمه‌ای است که در سال ۷۳ با عنوان بیمه خدمات درمانی در نظام جمهوری اسلامی ایران گرفت.
وی در تشریح رسالت بیمه سلامت عنوان کرد: رسالت بیمه سلامت این است که تمام آحاد مردم ایران تحت پوشش این بیمه باشند و برای درمان هم مشکلی نداشته باشد کمااینکه رسالت دیگر بیمه سلامت کاهش پرداخت از جیب مردم است.
آزادی عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح بیمه سلامت ۲۵۰ هزار نفر در شروع طرح تحول سلامت به‌طور رایگان توسط اداره‌کل بیمه سلامت لرستان بیمه شدند.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: آمار یک میلیون و صد هزار نفر در سطح استان لرستان تحت پوشش بیمه  سلامت هستند که از این آمار۶۷۰ هزار نفر بیمه‌شدگان روستایی هستند.
وی با بیان این‌که بیمه سلامت استان لرستان با صد نیرو و ۹ اداره فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در استان لرستان ۱۳۸ نفر از اتباع بیگانه توسط بیمه سلامت بیمه شدند.
آزادی عنوان کرد: در راستای طرح اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تمام داروهای داخلی ساخت ایران در تعهد بیمه سلامت هستند و اگر کسی بخواهد داروی خارجی مصرف کنند باید مابعدالتفاوت قیمت داروی خارجی را از جیب خود پرداخت کند.
مدیرکل بیمه سلامت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع گفت: برای تردد کمتر مراجعین در سطح استان لرستان داروخانه‌های سطح استان به تایید اینترنتی مجهز شده‌اند این در حالی‌است که در اداره‌کل بیمه سلامت نیز میزخدمت گذاشته شده است که تمام کارهای بیمه ای را انجام می‌دهد.
وی عنوان کرد: ۲۵ دفتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند این در حالی‌است که بر اساس هر ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر بیمه شده باید با یک دفتر پیشخوان قرارداد ببندیم.
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top