دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۶۳ عنوان کتاب در حوزه قرآن توسط وزارت آموزش و پرورش تالیف شده است، گفت: وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۶ اعتباری بالغ‌ بر ۴۸ میلیارد تومان برای حوزه قرآن و عترت پیش‌بینی کرده است.

‌به گزارش افلاک، محمدرضا مسیب‌زاده در سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی که به میزبانی لرستان برگزار شد، با اشاره به تعریف سه اصل برای فعالیت‌های قرآنی در وزارت آموزش و پرورش، اظهارکرد: اولین موضوع محوریت مدرسه در فعالیت‌ها است و به دنبال کارهای ستادی و نمایشی و تبلیغی نیستیم.


وی با بیان اینکه فراگیری در عین اثربخشی دومین اصل در برنامه‌های قرآنی وزارت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: ما با ۴۰ میلیون مخاطب مواجه هستیم، اگر آموزش و پرورش پویا و فعالی داشته باشیم کشور هم فعال خواهد بود.

مسیب‌زاده ادامه داد: ما مسئول تعلیم و تربیت بیش‌از ۱۳.۵ میلیون دانش‌آموز هستیم و خودمان را موظف می‌دانیم کارهایمان فراگیر باشد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اصل سوم در فعالیت‌های قرآنی توسعه مشارکت است، اظهار کرد: معتقدیم باید باهم و با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط و با برنامه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا تفاهم‌نامه‌های متعددی با همه نهادها منعقد کرده‌ایم، تصریح کرد: ۶۳ عنوان کتاب در حوزه قرآن تالیف کرده‌ایم و این کتب با تعداد بیش‌از ۲ میلیون در سطح کشور توزیع شده است.

مسیب‌زاده با بیان اینکه این کتب همه کاربردی هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۷ عنوان کتاب در بحث امام شناسی و مصباح‌الهدی بوده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top