دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رییس دانشگاه لرستان با بیان این‌که سند علم و فناوری استان در حال تدوین است، گفت: اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی را شناسایی کرده‌ایم تا در قالب پایان‌نامه دکتری و ارشد آنها را عملیاتی کنیم.

به گزارش افلاک، دکتر خسرو عزیزی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه لرستان دارای 37 گروه، 6 دانشکده و 4 مرکز اقماری است، اظهار کرد: این مراکز اقماری میراث دولت قبلی بوده که خیلی از شاخص‌های دانشگاه را ندارد.

وی با اشاره به وضعیت هیات علمی و منابع انسانی در دانشگاه لرستان اضافه کرد: در حال حاضر 30 مربی، 163 استادیار، 62 دانشیار و 14 استادتمام در این دانشگاه فعالیت دارند و 9000 دانشجو نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

عزیزی با تأکید بر اینکه تعداد اساتید دانشگاه لرستان در دولت تدبیر و امید به 2 برابر یعنی 14 نفر رسیده است، افزود: در حال حاضر در این دانشگاه 57 رشته دکتری تخصصی، یک رشته دکترای حرفه‌ای و 107 رشته محل در مقطع کارشناسی وجود دارد.

رییس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: سند علم و فناوری استان در حال تدوین است و اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی را شناسایی کرده‌ایم تا در قالب پایان‌نامه دکتری و ارشد آنها را عملیاتی کنیم.

وی یادآورشد: تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه برلین نیز منعقد شده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top