دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از بازنشستگی بیش از یک‌هزار کارگر مشاغل سخت و زیان آور در استان طی شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

‌به گزارش افلا‌ک، علی آشتاب در جمع خبرنگاران، افزود: 1606 پرونده متقاضی استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور طی 55جلسه در کمیته‌های بدوی و تجدید نظر استان در شش ماهه نخست سال‌جاری مورد بررسی قرار گرفت‌.

وی اظهار کرد: به همین منظور از مجموع درخواست‌های مطرح شده در کمیته‌ها  1139 درخواست مورد تایید قرار گرفت و جهت اقدام به سازمان تأمین اجتماعی ارسال شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: کارهای سخت و زیان‌آور کارهایی است که در آنها عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیر استاندارد بوده که دراثر اشتغال تنشی به مراتب بالاتر از ظرفیت‌های جسمی و روانی در فرد ایجاد می‌شود.

آشتاب گفت: افرادی که حداقل بیست سال متوالی و بیست و پنج سال متناوب در کارهای سخت و زیان‌آور اشتغال داشته و درهر مورد حق بیمه مدت مزبور خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده باشند می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل سکونت خود اقدام کنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top