دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: با تمام تنگناهای پیش روی دولت، آموزش و پرورش سعی می‌کند شرایط مناسبی برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کند.

به گزارش افلاک، مهناز احمدی در مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها که در آموزشگاه دخترانه خدیجه کبری شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان باید تلاش کنند تا با تحصیل، تهذیب و ورزش آینده‌ای درخشان را برای خود و جامعه رقم زنند.

وی ادامه داد: از راس هرم دستگاه آموزش و پرورش تا حوزه صف و مدارس همه افتخار خدمت به دانش‌آموزانی را دارند که آینده سازان این مرز و بوم هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنید تا از فرصت‌های پیش روی خود به بهترین نحو استفاده و مهر بانشاطی را آغاز کنید.

احمدی از فرهنگیان و اولیا آنان درخواست کرد که برای دانش‌آموزان شرایطی را فراهم کنند که خنده از لبان آنها بیرون نرود و لحظات حضور در مدارس را با شادی و نشاط بگذرانند.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش ماندگارترین و مهمترین روزهای زندگی را روز اول حضور در مدرسه عنوان کرد و گفت: خاطرات این روز تحت هیچ شرایطی از ذهن و خاطره دانش‌آموزان بیرون نخواهد رفت.

احمدی اظهار کرد: دانش‌آموزان با ورود به مدرسه از آغوش گرم خانواده جدا می‌شوند و به آغوش گرم معلم  روی می‌آورند.

وی تصریح کرد: باید معلمان مادرانه و پدرانه به دانش‌آموزان عشق بورزند و تمام سعی و تلاش خود را برای اعتلای آنان به کار گیرند.

احمدی تاکید کرد: مدیران و معلمان باید کمک کنند تا مشکلات کمتر شود و بهار تعلیم  و تربیت به یادماندنی و ماندگار شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top