دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از آغاز رسمی اسکان مسافران نوروزی در اماکن و فضاهای آموزش‌وپرورش استان خبر داد.
 

به گزارش افلاک،رضا عزتی در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی که در پایگاه اسکان مسافران نوروزی ناحیه دو خرم‌آباد برگزار شد، امنیت و رضایتمندی مسافران نوروزی را اولویت در بحث اسکان برشمرد و اظهار کرد: همه در قبال مسافران نوروزی باید احساس وظیفه کنند و با تکریم ارباب‌رجوع موجب رضایتمندی میهمانان نوروزی شوند.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در سه نوع الف، ب و ج میزبان مسافران هستند، افزود: برای اسکان نوروز ۱۴۰۳ یک هزار ۶۱۵ کلاس درس به‌عنوان اتاق مفروش شده و به ملزومات اقامت از جمله یخچال، تلویزیون، پتو و … مجهز شده است. علاوه بر این ۷ مرکز رفاهی (خانه معلم) هم در سطح استان با ظرفیت روزانه ۱۲۵ نفر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

پرویز عبدی معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه همه نواقص محل‌های اسکان رفع شده است، افزود: ورودی‌های شهر بنرهای راهنمایی مسافران نصب شده است و در پایگاه‌های اسکان مسافران می‌توانند با اسکن بارکدهای (QR) نقشه محل اسکان خود را بر روی گوشی خود داشته باشند. همچنین یک ایستگاه در ورودی شهر خرم‌آباد برای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است.

 

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top