آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت پگاه لرستان گفت: استفاده از تخصص جهاد دانشگاهی استان در راستای تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.

 روزبه کوشکی امروز، ۳۰ آبان‌ماه در دیدار با سرپرست و معاونین جهاد دانشگاهی لرستان که به منظور بررسی زمینه‌های همکاری مشترک در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود کادر تخصصی و فنی خوبی که در جهاد دانشگاهی لرستان وجود دارد هدف این است که از تجربه این مجموعه و تخصص آنها بیشتر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت شیر پگاه زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است، تصریح کرد: این ارتباط دو طرفه در راستای تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.

مدیرعامل شرکت پگاه لرستان گفت: در بخش آموزش، بازدیدهای علمی، ساخت و توسعه ماشین‌آلات دانش بنیان شرکت شیر پگاه نیاز است که از تخصص و از تجربیات مجموعه فرهیخته جهاددانشگاهی لرستان بهره‌مند شویم.

کوشکی بیان کرد: شرکت پگاه لرستان نیاز دارد برای تامین تجهیزات این کارخانه از تخصص و از تجربیات و دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مراکز رشد جهاددانشگاهی استان بهره‌مند و استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ درصد سهم بازار لبنیات لرستان سهم شرکت پگاه است، بیان کرد: چرخه پگاه شامل سه شرکت کشت و صنعت، تولیدی و پخش است.

همچنین در ادامه این جلسه، دکتر فرهاد فرامرزیان با بیان اینکه مجموعه پگاه با تولید سلامت‌محور نقش بارزی در تامین محصولات مورد نیاز جامعه ایفا می‌کند، گزارشی از عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، پژوهشی، آموزشی، دانش‌بنیان و ... ارائه داد.

گفتنی است در پایان این جلسه سرپرست و معاونین جهاد دانشگاهی لرستان از قسمت‌های مختلف شرکت پگاه استان بازدید کردند.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top