آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

محسن ضیایی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران در امور پشتیبانی به همراه محمد ابراهیم بوستانی معاون اداره ساختمان و سعید قاسمی مسئول قرارداد های ساختمانی در سفر به استان لرستان از ساختمان در حال احداث مدیریت شعب وشعبه مرکزی خرم آباداین استان بازدید کرد.
به گزارش  افلاک ورزشی به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان ، ضیایی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در این بازدید، با ابراز عدم رضایت از روند ساخت این پروژه، گفت: امیدواریم با نظارت و پیگیری استان و همکاری پیمانکار هر چه سریع تر ساختمان مدیریت شعب استان وشعبه مرکزی خرم آباد در مسیر احداث قرار گرفته و پیمانکار نسبت به روند کند پروژه با توجه به سبقه روشن این شرکت با بانک تجدید نظر کند.
وی با بیان اینکه پروژه های متعدد عمرانی با هدف ارتقا سطح خدمت رسانی بانک رفاه کارگران در استان های مختلف کشور در حال احداث است، تصریح کرد: خوشبختانه این بانک توانسته با ارائه محصولات متنوع و متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه مورد استقبال آحاد مردم قرار گیرد و از اعتبار بالایی نزد افکار عمومی برخوردار باشد.
ضیایی در ادامه با قدردانی از کارکنان استان، بهسازی شعب و ابنیه بانک را اقدامی در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی سپرده گذاران عنوان کرد و گفت: وجدان کاری، اخلاص و تعهد کارکنان مهمترین سرمایه و شاخص اصلی این بانک است لذا باید ضمن فراهم نمودن فضای مناسب فعالیت نیروی انسانی در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان گام برداریم.
در ادامه، بهروز بالاوندی مدیر شعب استان لرستان ، با ارائه گزارشی از فرآیند ساخت ساختمان مدیریت شعب و شعبه مرکزی خرم آباد از همراهی معاون مدیر عامل در امور پشتیبانی و مهندسی بانک تقدیر کرد و گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب ساختمان استجاری مدیریت شعب استان وموقعیت جغرافیایی برخی شعب شهرستان خرم آباد امیدواریم با مساعدت مدیر عامل فرهیخته و هیات مدیره بانک با دید مثبت نسبت به خرید املاک ملکی با موقعیت مکناسب تجاری وتهاتر املاک وشعب ناکار آمد این مدیریت را در خدمات مطلوب بانکی واحساس رضایت همکاران یاری نمایید.
بالاوندی از شرکت امید سرا ومدیر عامل این شرکت مهندس صبوری خواست با رفع مانع نسبت به تسریع در ساخت ساختمان مدیریت شعب با بکارگیری کادر مجرب خود اهتمام ویزه داشته باشد.
صبوری مدیر عامل شرکت امید سرا پیمانکار ساختمان مدیریت شعب قول مساعد داد نسبت به روند روبه رشد وتسریع در ساخت پروژه استان اقدامات لازم را انجام دهد.
بوستانی معاون ادره ساختمان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه ساختمان جدید ستاد استان لرستان از شرکت امید سرا خواست نسبت به رفع موانع وتسریع در ساخت این پروژه مهم در استان لرستان بیش از بیش وکار جهادی اقدام کند.
گفتنی است معاون مدیر عامل در امور پشتیبانی از شعب امت و آیت الله طالقانی ومدیریت شعب استان بازدید کرد.
در این بازدید عبدالرضا کزازی رئیس حوزه حراست ،نصرت اله رشیدیان رئیس حوزه بازرسی وامیر محمود داودی نژاد مسئول واحد روابط عمومی ،مدیر شعب استان را همراهی کردند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top