دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

رئیس اداره‌ی عمران و بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان گفت: 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث پروژه‎های محله علی‎آباد خرم‎آباد هزینه شده است.

 

مهندس «برزو بردی‎نشین» در گفت‎وگو با خبرنگار افلاک ورزشی، اظهار کرد: محله‌ی علی‎آباد خرم‎آباد یکی از سکونت‎گاه‎های غیررسمی است که در این محله 12 واحد مسکونی(منازل سازمانی منابع طبیعی) به مساحت 5024 مترمربع تخریب و آواربرداری و 123 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال احداث شد.

 

وی ادامه داد: در این محله ساختمان مأموران انتظامی با زیربنای 340 مترمربع و اعتبار 2 میلیارد ریال، خانه محله با زیربنای 142 مترمربع و 574 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران احداث شد.

 

بردی‎نشین افزود: هم‌چنین در محله‌ی علی‎آباد ساختمان بهداشتی درمانی با زیربنای 176 مترمربع و اعتبار 712 میلیون ریال توسط شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران احداث شد.

 

رئیس اداره‌ی عمران و بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: احداث ساختمان بهزیستی با زیربنای 167 مترمربع و اعتبار 607 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، احداث سالن ورزشی با 51121 مترمربع و اعتبار 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، تخریب و آواربرداری 12 واحد مسکونی به مساحت 5024 متر و احداث 123 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال از دیگر پروژه‎های احداث شده در محله علی‎آباد خرم‎آباد بوده است.

 

بردی‎نشین گفت: احداث معبد 10 متری محله علی‎آباد با اعتبار 497 میلیون ریال، تملک 66 واحد مسکونی برای احداث خیابان 12 متری با اعتبار 23 میلیارد ریال اعتبار استانی و تخریب و آواربرداری و احداث خیابان 12 متری به طول 800 متر از دیگر پروژه‎های احداث شده از سوی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در این محله بوده است.

 

وی تصریح کرد: کل اعتبارات هزینه شده از محل اعتبارات استانی 25 میلیارد ریال و 9.6 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و 36 میلیارد ریال از محل احداث پروژه‎های مذکور برای محله علی‎آباد خرم‎آباد هزینه شده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top