دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: اعتبارات نقاط کور به ازای هر سایت حداقل 500 میلیون تومان است.

به گزارش افلاک ورزشی نیوز، هومان محمودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری 43 هزار پورت IDSL و 12 هزار تلفن ثابت داریم .

وی افزود: 18هزار پورت IDSL در انبار و 16هزار پورت DSL نصب شده داریم که آماده استفاده مردم است تا پورت‌های اضافه را نیز نصب کنیم چراکه نخستین اولویت در سیاست اصلی مخابرات لرستان کیفیت اینترنت است.

این مقام مسئول در رابطه با اعتبارات برای تجهیز نقاط کور استان، بیان کرد: اعتبارات نقاط کور به ازای هر سایت حداقل 500 میلیون تومان است که شش سایت معادل سه میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی عنوان کرد: یک هزار و 820 کیلومتر پرشش فیبر نوری در استان انجام شده است و متناسب با نیاز این کار انجام می‌شود.

محمودی در رابطه با مطالبات این اداره، تصریح کرد: مبلغ بدهی مردم به مخابرات 10 میلیارد تومان تلفن ثابت و 6.5 میلیارد تومان تلفن همراه است که کمیته‌هایی در شهرستان و مرکز استان برای پیگیری آن مشخص شده است.

وی با اشاره به این‌که تفاهم‌نامه مخابرات با پارک علم و فناروی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات قراردادی در زمینه توزیع قبوض با شرکت پست دارد که به ازای هر قبض مبلغی را به پست پرداخت می‌کنیم و اگر توزیع به درستی انجام نشود، قابل پیگیری است.

محمودی گفت: در زمینه پرداخت خسارت اینترنت شرکت مخابرات استان‌ها با شرکت زیرساخت‌ها تفاهم‌نامه دارند و نارضایتی‌ها را بررسی می‌کند که اگر در قرارداد ما این معیار رعایت شده باشد، دنبال می‌شود و در زمینه جبران آن مصمم هستیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top