دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در تماس تلفنی استاندار لرستان با وزیر راه و شهرسازی بر فعال شدن ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود تأکید شد.

به گزارش افلاک ورزشی ؛  در تماس تلفنی فرهاد زیویار با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود بر مورد حمایت بودن این پروژه ی مهم توسط دولت و فعال شدن آن پس از تعطیلات نوروز تأکید شد.

در این تماس مشکلات فروش نفت که منبع اصلی تأمین اعتبار ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود می باشد، دلیل عمده ی وقفه ی کوتاهی بود که برای آن به وجود آمد که با پیگیری استاندار لرستان و دستور وزیر راه و شهرسازی منابعی برای فعالیت مجدد آن در نظر گرفته شده است.

ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود طی 12 ماه 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به اذعان وزیر راه و شهرسازی و استاندار با توجه به سنگینی آن به ویژه حجم بالای مسیر کوهستانی  و تعداد تونل زیاد و به نسبت سال های گذشته از زمان شروع آن و مشکلات اعتباری سد راه قابل قبول می باشد.

در این تماس تلفنی همچنین در مورد خساراتی که پس از بارندگی های هفته ی اول فرودین ماه به محور خرم آباد به پلدختر به وجود آمد بحث و تبادل نظر شد.

براین اساس خسارات وارد شده در استان برآورد خواهد شد تا در سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان برای جبران آن تمهیدات و دستورات لازم وزیر لحاظ شود. 

انتهای پیام 

خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top