دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از بازدید 756 هزار و 367 نفر مسافر نوروزی و گردشگر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش افلاک ورزشی ٬ روز شنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان؛ عطا حسن پور افزود: این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی از 25 اسفند سال گذشته تا 10 فروردین سال جاری از جاذبه های تاریخی، تفریحی، طبیعی و موزه های استان بازدید کرده اند.

او اضافه کرد: از این تعداد 118 هزار و 29 نفر از جاذبه های تاریخی استان و 413 هزار و 219 نفر از جاذبه های طبیعی لرستان بازدید کرده اند.

او با اشاره به وجود موزه های تاریخی و طبیعی و مردم شناسی در شهرهای مختلف استان نیز اظهار داشت: همچنین در مدت یاد شده و از مجموع بازدیدهای نوروزی؛ 98 هزار و 257 نفر از موزه های استان بازدید داشته اند.

او تصریح کرد: محوطه تاریخی باغ گلستان و قلعه فلک الافلاک، آبشار بیشه و خانه تاریخی و آثار تاریخی استان از جمله جاذبه های پربازدید لرستان در مدت یاد شده محسوب می شوند.

حسن پور در ادامه با اشاره به 21 رمضان سالروز شهادت امام علی (ع) نیز گفت: با توجه به فرا رسیدن 21 رمضان، سالروز شهادت امام علی (ع)، محوطه تاریخی باغ گلستان و قلعه فلک الافلاک در روز دوشنبه 13 فروردین تعطیل خواهد بود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top