دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: احتمالا بارش‎های پیش رو سیل‎آسا باشد که باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود و پیش بینی می‌شود بارندگی‎ها نسبت به بلندمدت 10 تا 20 درصد کاهش داشته باشند.

به گزارش افلاک، رضا آریایی در جلسه ستاد بحران بروجرد اظهار کرد: شرایط اقلیمی و آب و هوایی تغییر کرده و با پدیده‎های اقلیمی که در استان حاکم شده است شاهد اتفاقات خاصی هستیم. بارش‎ها در مهرماه پراکنده و غیرمحسوس خواهد بود و عمده بارش‎ها از هفته دوم آبان‎ اتفاق می‎افتد. 

وی بیان کرد: هشدارهای هواشناسی باید جدی گرفته شود و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل مدیران و مسئولان همواره در حالت آماده باش بوده و در صورت بروز حوادث غیرمترقبه در صحنه حضور داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه در مدیریت بحران وظیفه اطلاع رسانی به عهده فرماندار است، خاطرنشان کرد: شهرداری و اداره برق نسبت به هرس درختان اقدام کنند تا در موقع بارش برف و یا وزش باد با قطعی برق روبرو نشویم.

آریایی با اشاره به تعطیلی مدارس، افزود: هیچ مدرسه‎ای تعطیل نخواهد شد مگر اینکه رئیس آموزش و پرورش با فرماندار هماهنگی کنند. آموزش و پرورش زیاد به دنبال تعطیل کردن مدارس نباشد و شروع با تاخیر بهتر است تا اینکه مدارس تعطیل شوند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به آنفلوانزای پرندگان، تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید در این فصل به آن توجه کنیم بحث آنفلوآنزای پرندگان است و تاکنون از وجود این بیماری در لرستان گزارشی نشده و باید برای پیشگیری از این بیماری اقدامات لازم را انجام دهیم.

همچنین محمدعلی گودرزی، بخشدار مرکزی بروجرد گفت: تکلیف راه های روستایی باید مشخص شود و در فصل بارش ‎ها کار برف روبی جاده‎ های روستایی انجام شود.

وی افزود: در محدوده روستاها، پل ‎هایی که در مسیر جاده ها هستند رها شده و در صورت بروز مشکل سیلاب، دچار مشکل جدی خواهند شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top