دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

همایش بزرگ سال روز حماسه بزرگ بیست چهار خردادماه اعتماد مردم ایران به دکتر حسن روحانی در انتخابات رئیس جمهوری با حضورحجه الاسلام منجب نیا در سالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ، براساس فراخوانی که یک نسخه آن نیز به دست ما رسیده است سیدمهدی موسوی، سید عیسی موسوی‌نژاد و محمد رضایی که از چهره‌های شناخته شده‌ی اصلاحات استان لرستان هستند و جمعی از کنش‌گران سیاسی حامی تدبیر وامید اعلام کرده‌اند همایش مردمی پاسداشت بیست و چهارم خردادماه به تاریخ یکشنبه بیست و چهار خردادماه نودو چهار ساعت هفده در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی استان لرستان(خرم‌آباد) برگزار می‌شود.

البته در نامه فرمانداری خرم‌آباد آورده شده است ساعت بین 18 تا 20 خواهد بود. برگزاری این همایش از اهمیت سیاسی بالایی بهره‌مند است؛ زیرا اسفندماه نود و سه قرار بود همایش بزرگ اصلاح‌طلبان استان برگزار شود که به دلایلی لغو شد. حالا درست در سالروز انتخابات خردادماه نود و دو جمعی از کنش‌گران اعتدال و اصلاحات این سالروز را پاس می‌دارند. کنش‌گران حامی اصلاحات از رویداد مهم انتخابات خردادماه نود و دو تحت عنوان «حماسه بیست و چهار خرداد» یاد می‌برند.

در انتخابات ریاست‌جمهوری خردادماه نود و دو دکتر حسن روحانی توانست اندکی بالای پنجاه درصد آراء را به دست بیاورد و به این ترتیب رئیس‌جمهور شود. سال گذشته نیز پاسداشت این سالروز در محوطه زیباکنار خرم‌آباد برگزار شد.

پیش‌بینی می‌شود بسیاری از کنش‌گران سیاسی حامی اعتدال و اصلاحات در این همایش شرکت کنند.اینکه سخنران یا سخنرانان چه کسی یا چه کسانی هستند هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است. متن کامل فراخوان به این شرح است:

«در این خاک، در این خاک، در این مزرعه پاک

بجز مهر، بجز عشق دگر بذر نکاریم.

اجتماع مردمی در خرم‌آباد به مناسبت جشن و بزرگداشت 24 خرداد 92

زمان: یکشنبه94/03/24 ساعت هفده

مکان: سازمان جهاد کشاورزی لرستان

حضور کلیدی و بنفش شما دوست ارجمند را گرامی می‌داریم!

سیدمهدی موسوی/ سیدعیسی موسوی‌نژاد/ محمد رضایی و جمعی از کنش‌گران سیاسی اجتماعی لرستان».

منبع:هومیان

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top