آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

رئیس کمیته حقوقی باشگاه خیبر خرم آباد: اتهام زنی سرمربی فجر سپاسی به خیبر بی پایه و اساس است و جنبه روانی داردوکمیته اخلاق و انضباطی باید با متخلفین برخورد کند.

 به گزارش افلاک ورزشی؛شمس الله خنجری رئیس کمیته حقوقی باشگاه خیبر خرم آباددر گفتگو با خبرنگارافلاک ورزشی در خصوص برخی فرافکنی ها وحواشی سرمربی باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: فرافکنی و رفتار غیر اخلاقی رجب زاده سلامت داوران وقداست باشگاه خیبر را خدشه دارکردوعدم ورود کمیته اخلاق وانضباطی  فدراسیون به هجوبات رحب زاده سئوال برانگیز است .

خنجری  با اشاره به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به سود فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: چرا باید در آرای فدراسیون فوتبال تناقض وجود داشته باشد ؟ یک رای از سوی کمیته انضباطی مطرح می‌شود و یک رای دیگر از سوی کمیته استیناف، این حکم باعث به وجود آمدن شائبه شده چرا که متناقض است.

وی اظهار کرد: در این شرایط حساس لیگ که تنها چهار هفته به پایان آن باقی مانده با قدرت به مسیری که از پیش تعیین شده است ادامه می‌دهیم و امیدواریم در تنها بازی خانگی مقابل هواداران جشن صعود را بگیریم.

رئیس کمیته حقوقی باشگاه خیبر خرم آباد تصریح کرد: بیانیه من غیر حق و به دور از اخلاق حرفه ی سر مربی تیم فجر شهید سپاسی را با مداقه و‌جدیدبت تمام مطالعه نمودم بیانیه ایشان بجای نقد و بررسی تماما حکایت از توهین شایعه افکنی و بازی با کلمات استک

خنجری افزود: خیبر خرم آباد چندین سال است با بر نامه ریزی مدون و استفاده از امکانات باشگاه و بازیکنان طراز اول کشور بر نامه خود را برای لیگ برتری شدن معلوم و مشخص نمود خیبر نه تنها افتخار بزرگ قوم لر بلکه به کلیه زاگرس نشین ها تعلق دارد.

وی افزود: اینکه خیبر از داوران پنالتی  می گیرد این حرف کاملا بچه گانه واز شخصیت و اخلاق حرفه آیی به دور است تمام بازیهای خیبر از قوی ترین و شجاع ترین و نترس س ترین داوران کشور استفاده شده و مصداق بارز سلامت داوران تایید داوران توسط کارشناسان و رسانه ها است .

خنجری تصریح کرد :اظهارات آقای رجب زاده مستند به چه دلایل و مدارکی از روی چه سندی مدعی این ادبیات شامورتی که فقط قصد ایجاد جو سازی را دارد است  ایشان باید بداند خیبر خرم آباد هر گز اهل این موردی که وی به  اشتباه در ذهن خود جای داده نبوده و نیست ما مجموعه باشگاه خیبر فوتبال با فلسفه جهاد ٬ ایثار و دوست داریم کار عبدی فردی فرهیخته و متدین و کاردان با رفتاری حر فهایی و اخلاق مدار می‌باشد.

وی افزود: دکتر عبدی مالک جوان و نخبه خیبر را سالهاست می شناسم ووی  فردی بسیار باسواد و باشخصیت می باشد اهل هیچ‌گونه بی انصافی و بی عدالتی نبوده و نیست فدراسیون فوتبال بیانیه مربیان را کاملا غیر حرفه آیی و‌مغاییر بخشنامه صادر خود می داند باتوجه به عصبانیت قوم لر  از اظهارات ضد ونقیض سر مربی فجر شهید سپاسی و ایجاد جو روانی و قصد تضعیف روحیه تیم انتظار باشگاه برخورد جدی و‌برگزاری جلسه انضباطی فوق العاده راخواستاریم  با صرف موارد بسیار زیادی آقای رجب زاده یقین بدان با توجه به لیاقت شایستگی توانایی وبرنامه دراز مدت انجام شده خیبر بعنوان تیم اول به لیگ کشور به لطف خدا و‌همت بازیکنان وحمایت همه جانبه تماشاگران خونگرم لر تبار به لیگ برترصعود خواهد کرد

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top