آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 888

 

 مربی خیبر خرم آباد گفت :با پیروزی در بازی حساس با شهید قندی  یک گام به صعود نزدیک می شویم .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ،این روزها تیم فوتبال خیبر خرم آباد با حمایت و برنامه ریزی بسیار دقیق و قابل توجه دکتر مسعود عبدی و دیگر مسئولان باشگاه حال و هوای آفتابی و خوبی دارد .

این تیم با سرمربیگری مهرداد خادمی مربی باهوش ،جوان و با آینده خود به همراه یک کادر باتجربه و جوان نشان داده تلفیقی از تجربه و جوانی می تواند خیبر را پس از یک دهه افت به جایگاه گذشته خود بازگرداند .

در این میان منصور داودی نژاد هافبک باتکنیک و چپ پای فوتبال لرستان در دهه 80که در فوتبال علیرغم استعداد فراوان با توجه به آسیب دیدگی های فراوان به حق واقعی خود نرسید در این دو فصل کنونی با اضافه شدن به کادر فنی  باشگاه بزرگ خیبر می خواهد این فصل به همراه کادر فنی ،بازیکنان و هواداران درپایان فصل  با قهرمانی جشن صعود به لیگ دسته اول را تکمیل کند .

منصور داودی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارافلاک ورزشی  گفت :به لطف خداوند و تلاش شبانه روزی مسئولان باشگاه و کادر فنی تا هفته شانزدهم نتایج مطلوبی گرفته و به همراه تیم های ملاثانی ؛شهید قندی و فولاد نوین اهواز از مدعیان جدی صعود به لیگ دسته اول خواهیم بود .

مربی خیبر افزود :در بازی با امید گناوه با وجود غیبت چند بازیکن خوب خود توانستیم یک فوتبال زیبا و دیدنی را به نمایش گذاشته وضمن کسب سه امتیاز هواداران را خوشحال از یک فوتبال مدرن به خانه روانه کنیم .

داودی نژاد افزود :این هفته  در یک جدال سخت ،نفس گیر و حساس را به مصاف شهید قندی یزد خواهیم رفت و به یاری حق و تلاش کادر فنی و بازیکنان انشالله از این نبرد شش امتیازی با دست پر به خرم آباد برمی گردیم .

 

 

 

وی افزود :کادر پزشکی و فنی باشگاه تلاش خود را برای رساندن علی صدرا و سجاد بازگیر دو بازیکن خوب و تاثیر گذار به این بازی انجام داده و اشنالله با تمام قدرت به مصاف شهید قندی خواهیم رفت .  

وی با تقدیر ویژه از دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه که در این شرایط سخت اقتصادی حامی باشگاه خیبر بوده و برای موفقیت این تیم از هیچ کوششی فرو گذار نبوده از وی قدر دانی کرد .

مربی خیبر در پایان از هواداران فوتبال لرستان و خیبر درخواست کرد با حضور در بازیهای آتی خیبر و حمایت ویژه از شناسنامه فوتبال لرستان در صعود خیبر این تیم را تنها نگذاشته ودر پایان فصل جشن صعود را در ورزشگاه تختی با هم بگیریم .

وی در پایان از حمایت رسانه ها از خیبر در این فصل از لیگ دسته دوم فوتبال ایران قدر دانی کرد .

 

نوشتن دیدگاه

Back to Top