آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 888

 

بهمن محمد حسینی، اعجوبه ی فوتبال لرستان و کاپیتان کهنه کار باشگاه خرم کشت افلاک خرم آباد توانست بار دیگر ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن فصل با زدن 23 گل عنوان آقای گلی مسابقات لیگ برتر استان را بدست آورد.

فصل پیش بود که به بهانه آقای گلی آقای خاص فوتبال لرستان در لیگ 97 زندگینامه بهمن را منتشر کردیم و بازی این مهاجم کارکشته را به نقد کشاندیم.

  ولی باتوجه به اینکه به گفته بزرگان حفظ عنوان قهرمانی از قهرمانی کمتر نیست جا دارد ضمن تبریک این عنوان به او زوایایی دیگری از فوتبال بهمن را برای همگان تشریح کنیم  تا شاید  برای جوانان استانمان الگویی مناسب شود .

 

شاید اینجا اسپانیا نباشد و بهمن محمدحسینی  هم مسی نیست ولی باید یک حقیقت را پذیرفت: کاری که مسی در لالیگا انجام داده را بهمن به زیبایی تمام در فوتبال لرستان به نمایش گذاشته و لذت و شوق فوتبال را به همگان منتقل می کند.. 

بهمن بازیکنی  استثنایی، شش دانگ  و همه چیز تمام. بازیکنی فنی و اخلاق مدار، بهمن عاشق فوتبال است و با دلش بازی میکند  هرآنچه  از دل برآید  لاجرم بر دل نشیند و این شاید دلیلی باشد بر شمار زیاد هواداران و طرفداران بهمن که هر هفته برای تماشای بازی های بهمن محمد حسیتی  به ورزشگاه می امدند .

تمامی ویژگی های یک بازیکن استثنایی در محمد حسینی جمع شده اند. او عاشق گل زنی است و اشتهایی سیری ناپذیر در گلزنی بهمن را به یک مدعی همیشگی برای کسب عنوان آقای گلی در هر تورنمنتی تبدیل کرده.

 شجاعت  و استمرار در حمله و نداشتن ترس از مدافعین حریف و مصدوم شدن بهمن، منجر به ایجاد خطر و بدست آوردن موقعیت های زیاد گلزنی شده است.

 سرعت بسیار بالا و فرارهای انفجاری بهمن مثال زدنی است و نفس هر مدافعی را در می گیرد .

قدرت دریبلینگ و تکنیک چشم نواز بهمن بهمراه تسلط بسیار بالا بر توپ به گونه ایست که گویا توپ جزی از بدن اوست و با رسیدن توپ به بهمن زنگ خطر برای هر دفاعی به صدا درمی آید. 

 قدرت شوت زنی بسیار بالای بهمن و توانایی شوت زنی با هر دو پا و در تمامی زوایا و تمامی فواصل زمین مثال زدنی است و  چندسالیست که شاهد به ثمر رساندن گل های 40 و 50 و گاها 60 متری بهمن محمد حسینی هستیم و مثال این گل ها را فقط میتوان در پلی استیشن دید. البته تبحر خاص بهمن در زدن ضربات آزاد را نباید نادیده گرفت که گواه آن زدن 4 گل از روی ضربات ایستگاهی است.

 بهمن آنقدر که روی زمین خطرناک است در هوا هم خطرناک است، اگرچه قد کوتاهی دارد  (165سانتیمتر) اما با رعایت چند اصل جاگیری مناسب برای پریدن، تایمینگ مناسب برای پریدن و پرش های بسیار بلند و نهایتا زدن ضربه دقیق به توپ به بازیکنی خارق‌العاده ای در سرزنی تبدیل شده که توانایی مغلوب کردن هر دفاعی را دارد.

اما مهمترین و بارزترین ویژگی بهمن را باید قدرت ذهن و هوش خلاقانه بهمن دانست، به گونه ای که در سخت ترین شرایط ممکن و در کمترین زمان، بهترین تصمیم را گرفته و با اعتماد به نفس ذاتی که در وجود اوست کارش را بدرستی انجام میدهد.

 در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای بهمن محمدحسینی عزیز، جا دارد از هیئت فوتبال استان و ریاست هیئت فوتبال استان ولی خسروی  بابت برگزاری مراسم تجلیل از این بازیکن ارزشمند فوتبال استان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

کریم داودی نژاد

نوشتن دیدگاه

Back to Top