دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

رئیس هیأت ورزش همگانی لرستان گفت: توسعه ورزش همگانی در حد شعار است.

 به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ،تیمور احمدی با بیان  اینکه 30 تا 40 ورزش قهرمانی برای هیأت همگانی درنظر گرفتند از طرفی می‌گویند شما در بحث قهرمانی وظیفه ندارید، اظهار کرد: هنگام عملکرد می‌گویند شما همگانی هستید نیازی نیست بروید قهرمانی و این درحالیست که سال گذشته ورزش همگانی در استان 500 برنامه داشت و نزدیک به  540 هزار نفر شرکت کردند اما نتیجه‌ای نداریم.

وی ادامه داد: ورزش همگانی با 500 برنامه و 540 هزار نفر شرکت کننده و 3000 نفر بیمه شده باید بعد از کونگ‌فو که تنها 20 مدل آورده بیفتد.

احمدی با بیان اینکه متاسفانه به جای مسأله صورت مسأله را پاک می‌کنند، گفت: دستور تصرف غیرقانونی در بودجه دولت مشهود است، به عنوان مثال می‌گویند مبلغی را برای روز مردپرداخت کنید و بنده می‌گویم کتباً دستور دهید می‌گویند کتباً تخلف است.

رئیس هیأت ورزش همگانی لرستان تصریح کرد: اگر کمک عمومی نباشد هیأت همگانی با 53 رشته ورزشی و با این اعتبارات ناچیز راه به جایی نمی‌برد و چطور می‌تواند به نتیجه برسد؟

وی تاکید کرد: باید ورزش همگانی در سطح یک سازمان مستقل کشوری باشد، در حال حاضر وزارت ورزش 46 فدراسیون دارد و تنها  فدراسیون همگانی 53 رشته با 28 کمیته ورزشی دارد که اعتباراتش به اندازه رشته پینگ‌پنگ نیست.

احمدی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در حد شعار است و درحد اعتبارات بودجه نیست، اضافه کرد: اخیراً متوجه شدند ورزش بهترین راه جلوگیری از سوءمصرف و پیشگیری از مواد مخدر است.

رئیس هیأت ورزش همگانی لرستان با اشاره به اینکه ورزش و جوانان بهترین مکان برای هزینه‌هایی در ارتباط با پیشگیری با مواد مخدر است، افزود: سال گذشته ستاد مبارزه با مواد مخدر استان20 میلیون تومان برای پیاده‌روی کوهدشت پرداخت کرد.

وی افزود: امسال چنانچه فردی ایده‌ای در راستای پیشگیری با مواد مخدر داشته باشد حمایت و کمک مالی می‌شود.

حمدی بیان کرد: در بحث آموزش دو همایش بین‌المللی با حضور مدرسین فدراسیون جهانی را به ستاد مبارزه پیشنهاد دادیم منتها باید دارای طرح و برنامه باشد.

 

نوشتن دیدگاه

Back to Top