آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با توجه به اقداماتی که در استان در حال انجام شدن است به زودی تمام شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت دارای تصفیه‌خانه فاضلاب می‌شوند.

 حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در استان در حال انجام شدن است به زودی تمام شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت دارای تصفیه‌خانه فاضلاب می‌شوند. با این کار بخش عمده‌ای از جمعیت استان تحت پوشش فاضلاب قرار می‌گیرند و با اجرای شبکه آنها به لحاظ شاخص فاضلاب در کشور جزء استان‌های رده بالا قرار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب منطقه ماسور خرم‌آباد و ناصرالدین دورود گفت: این دو منطقه جزء مناطق محروم بوده و تازه به شهر ملحق شده‌اند، اگر مسئولین شهری همکاری لازم را با شرکت داشته باشند سریعاً کار ایجاد شبکه آنها به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اعتبار شبکه فاضلاب ماسور اظهار کرد: بخشی از هزینه آن از محل فاینانس داخلی و مابقی نیز ردیف‌های شناور مورد استفاده قرار می‎گیرند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین شهری مجوز حفاری را بدهند به سرعت هر چه تمام‌تر کار خود را ادامه می‌دهیم، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم حداکثر تا پاییز نصف شبکه فاضلاب ماسور را آماده کنیم، در این راستا مردم باید همکاری بیشتری با شرکت داشته باشند.

کرم‌وند گفت: هم اکنون تنها شرکت خدماتی که در حال انجام کارهای زیربنایی در منطقه ماسور است ما هستیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top