دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 
 
 به گزارش افلاک ورزشی ،فوتبال ایران مملو از حضور بازیکنان خوبی است که زادگاه برخی از آنها لرستان است و در پست‌های مختلف با درخشش در تیم‌های لیگ برتری و یا حتی در رده‌های ملی مقام‌هایی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. در این میان لرستان دروازه‌بانان خوبی را هم به فوتبال ایران معرفی کرده که هر کدام برای خود نام و آوازه‌ای کسب کرده‌اند.‌ «ابراهیم‌ میرزاپور» دروازه بان اسبق تیم‌ملی، «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان حال حاضر تیم پرسپولیس تهران و تیم‌ ملی فوتبال از جمله بازیکنانی هستند که کارنامه درخشانی دارند. «مهرداد لشنی» هم یکی دیگر از دروازه‌بانانی است که در حال حاضر در تیم بزرگسالان و امیدهای استقلال حضور دارد .او در زمان حضورش در تیم جوانان آبی‌پوشان پایتخت 7 کلین‌شیت پیاپی را به نام خود ثبت کرده است. گفت‌و‌گوی کوتاه با این دروازه‌بان خوش‌آتیه لرستان را در ادامه بخوانید.
  • زاده کدام شهر لرستان هستید؟
24 شهریور 1376در شهرستان دورود، روستای چنار خاتون متولد شدم.
  • پیش از استقلال در کدام‌ تیم‌ها بازی می‌کردید؟
سابقه بازی در پتروشیمی بندر امام، استقلال اهواز و فولاد ماهان را داشتم. در حال حاضر 2 سال است که به استقلال آمده‌ام و با این تیم قرارداد 3ساله دارم.
  • خودتان هم از ابتدا استقلالی بودید؟
من در یک خانواده کاملا استقلالی به دنیا آمدم و خودم هم از کودکی استقلالی دوآتیشه بودم. رئال مادرید هم تیم محبوب خارجی من است.
  • نظرتان درمورد کادر فنی تیم چیست؟
کادر فنی استقلال عالی است و بیشترین پیشرفت فوتبالی من از وقتی بوده که به استقلال آمدم.استقلال همیشه بازیکنان خوبی به‌خصوص در پست دروازه‌بانی داشته و همیشه خیال هوادار از دروازه‌بان راحت بوده است.
  • چند تا کلین شیت دارید؟
وقتی به جوانان استقلال آمدم از 13 بازی 9 کلین شیت ثبت کردم که از این تعداد در 7 بازی پشت سر هم گل نخوردم. بعد از آن آقای مظلومی سرمربی فصل قبل استقلال من را به تیم بزرگسالان دعوت کرد و از همان موقع تا کنون در بزرگسالان هستم، در این فصل آقای منصوریان به باشگاه اعلام کردند که با من قرارداد ببندند و به لطف خدا قراردادم با باشگاه استقلال ثبت شد.
  • درچند دربی سابقه بازی دارید؟
من در دو دربی حضور داشتم.
  • بازیکن مورد علاقه و الگوی شما در فوتبال ایران چه کسانی هستند؟
من «وحید طالب‌لو» را خیلی دوست دارم و از وقتی وارد تیم استقلال شدم «مهدی رحمتی» هم کمک زیادی به پیشرفت من کرده است. این دو دروازه‌بان الگوی من در فوتبال هستند.
همشهری
 
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top