دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

  

سرپرست لرستانی  نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت :فوتبال بانوان ایران در راه توسعه وجهانی شدن است  ومسئولان بانوان خیبر را حمایت کنند.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،در تاریخ 95/6/1 با حكم مهندس مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال پس از بررسي رزومه شغلي و تحصيلي و اعتماد به توانمندی ايشان در عرصه مدیریت به عنوان سرپرست نایب رئیس سوم فدارسیون فوتبال در امور بانوان منصوب شد.
در كنار انجام انبوه امور جاری در کمیته بانوان، تلاش در تدوین برنامه‎های راهبردی و استراتژيك براي آينده از ویژگی های بارز اين بانوي لرستاني است.

با خانم دکتر صوفی زاده از حضورشان در عرصه فوتبال گفتگویی داشتیم كه او گفت: با توجه به علاقمندی به حوزه ورزش و تحصيلات و سوابق ورزشی مرتبط در رشته های دو و ميداني، آمادگی جسمانی، هندبال و فوتسال در تيم های استانی، باشگاهی و دانشگاهی پس از 20 سال خدمت در مؤسسه عالي آموزش پژوهش مديريت و برنامه ريزي ریاست جمهوری که رسالت آن سياستگذاري های کلان اقتصادی و مديريتي دولت است پيشنهاد همکاری با حوزه ورزش را پذيرفتم و تلاش در راستاي توسعه ي ورزش بانوان و كيفيت بخشي به آن را در برنامه های آتی خود گذاشتم تا بتوانم در حد توان اثر گذار بوده و انجام وظيفه نمايم.

وی گفت: با لطف و ياري خداوند متعال از بدو ورود به عرصه فوتبال با حمايت مسئولان فدارسیون از فوتبال و فوتسال بانوان روبرو بودم که می‎توانم به عنوان یکی از مهمترين نقاط قوت از آن یاد کنم به نحوی که طی ماه‎ها حضور در فدراسيون و وجود تیم‎های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان فوتبال بانوان و تیم‎های بزرگسالان و زیر 17 سال فوتسال و همچنين برگزاری اردوهای آماده‎سازی بسیار منظم و فراهم آوردن امکان حضور در تورنمنت‎های بین‎المللی رسمی و دوستانه شاهد همراهی و همدلی و توجه ویژه آنان در مسیر رشد و اعتلاي فوتبال و فوتسال بانوان بوده‎ام.


لیلا صوفی‎زاده اظهار کرد: چشم‎انداز آرمانی و البته دست‎یافتنی کمیته بانوان فدراسيون فوتبال، توسعه و تعميم فوتبال و فوتسال در راستای ایجاد جامعه‎ای فعال و بانشاط و حفظ و ارتقاي جایگاه مناسب در آسیا و جهان است. این مهم هر چند با سختی و تلاش مضاعف محقق خواهد شد اما بايد باور داشته باشيم كه پيوند همين افكار آينده‎نگر و تحقق آنها در عمل است كه می‎توانيم شاهد تكرار موفقیت و درخشش بانوان سرزمین‎مان در عرصه‎های ملی و بين‎المللی باشيم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال بر حمایت مالی از تیم‎های اولویت‎دار در لیگ برتر تأکید کرد.

لیلا صوفی‎زاده در گفت‎وگو با خبرنگارافلاک ورزشی ، اظهار کرد: چشم‎انداز آرمانی و البته دست‎یافتنی کمیته بانوان فدراسيون فوتبال، توسعه و تعميم فوتبال و فوتسال در راستای ایجاد جامعه‎ای فعال و بانشاط و حفظ و ارتقاي جایگاه مناسب در آسیا و جهان است. این مهم هر چند با سختی و تلاش مضاعف محقق خواهد شد اما بايد باور داشته باشيم كه پيوند همين افكار آينده‎نگر و تحقق آنها در عمل است كه می‎توانيم شاهد تكرار موفقیت و درخشش بانوان سرزمین‎مان در عرصه‎های ملی و بين‎المللی باشيم.

وی گفت: با لطف و ياري خداوند متعال از بدو ورود به عرصه فوتبال با حمايت مسئولان فدارسیون از فوتبال و فوتسال بانوان روبرو بودم که می‎توانم به عنوان یکی از مهمترين نقاط قوت از آن یاد کنم به نحوی که طی ماه‎ها حضور در فدراسيون و وجود تیم‎های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان فوتبال بانوان و تیم‎های بزرگسالان و زیر 17 سال فوتسال و همچنين برگزاری اردوهای آماده‎سازی بسیار منظم و فراهم آوردن امکان حضور در تورنمنت‎های بین‎المللی رسمی و دوستانه شاهد همراهی و همدلی و توجه ویژه آنان در مسیر رشد و اعتلاي فوتبال و فوتسال بانوان بوده‎ام.

صوفی‎زاده افزود: آنچه که امروز از فوتبال و فوتسال بانوان شاهد هستیم حاصل زحمات همكاران از گذشته تاكنون است و با ادامه‎ي اين روند با برنامه‎ريزي‎هاي راهبردي و منسجم براي آينده و بهره‎گيري از نظرات متخصصين و پيشكسوتان امر مي‎توان با موقعيت تثبيت شده‎اي که در آن قرار داریم حفظ جايگاه قهرمانی فوتسال بانوان در سطح آسيا و حضور فعال در رقابت‎های بین‎المللی در فوتبال را با جديت بيشتري دنبال كرد و اميدواريم از این به بعد شاهد اقتدار و كسب اعتبار بیشتر برای آنها با رعايت اخلاق حرفه‎اي و حفظ ارزش‎هاي اسلامي باشیم که دستیابی به این مهم می‎تواند با حمایت ارزنده و نگاه متوازن و عدالت محور دولت و مسئولان وزارت ورزش و جوانان، فدارسیون و هيأت‎های استاني، بيش از پیش تسهيل و تأمین شود.

وی تأکید کرد: بانوان ایرانی همواره در تمامی عرصه‎ها شایستگی حضور خود را به اثبات رساندند، عفت و نجابت؛ گذشت و شكيبايي و تلاش خستگی‎ناپذیر تا رسيدن به موفقيت از روحیات بارز بانوان ایرانی است که در پاسخ به این شایستگی و در راستای حمایت از آنها به اعتقاد من تسهیل فرآیند رشد و شكوفايي استعدادها و ارتقاي سطح سلامت جسمانی و رواني بانوان از مهمترین امور است كه لازمه‎ی آن توسعه‎ی زیر ساخت‎ها و فضاهاي اختصاصي و استاندارد با مشارکت حداکثری بخش خصوصی و توسعه‎ي محیط حقوقي، اخلاقی و فرهنگی که مبتنی بر ارزش‎های ایرانی- اسلامي باشد می‎تواند در افزایش نشاط و سلامتي روحي و رواني جوانان و کاهش آسیب‎های اجتماعی مؤثر واقع شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص تیم‎های حاضر در لیگ برتر و حمايت استان‎ها از این تیم‎ها گفت: سطح بهره‎مندی تیم‎ها از تسهیلات و امكانات متفاوت است و هر جا که حمایت‎های مالي و معنوي بیشتر بوده موفقيت‎هاي آنها بهتر بوده است. 

صوفی‎زاده درباره تیم بانوان خیبر خرم‎آباد که در لیگ برتر حضور دارد، اظهار کرد: با وجود اينكه هيأت استان نهایت همکاری و حمايت را برای حضور آنها در لیگ برتر به کار بسته و با مشکلات عدیده مالی روبررو بوده است اما در هفته‎های پایانی نیم فصل دوم می‎بینیم دست از تلاش برنداشتند و با وجود روبررو شدن با شرایط سخت مالی، همچنان باغيرت و باعزت، مصمم به ادامه‎ي حضور است و مسابقات را ادامه می‎دهد و این در حالیست که می‎بینیم یک تیم در کلان شهر پس از چند هفته منحل مي‎شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با ابلاغ دستورالعمل اجرایی سهم 2 درصد از ٥ درصد قرارداد بازیکنان باشگاه‎هاي ليگ برتر آقایان به تیم‎های بانوان که کمیته بانوان فدراسيون با همكاري آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال تنظیم کرده و در دوازدهمین جلسه هیأت رئیسه فدراسيون به تصویب رسید طی روزهای آینده شاهد حمایت مالی از تیم‎های اولویت‎دار در لیگ برتر بانوان و تشكيل و حضور تيم‎هاي بيشتري در فصل‎هاي آتي اين رقابت‎ها باشیم و با برنامه‎ریزی دقیق شرایط بهتری را برای حضور مؤثر و مقتدر این تیم‎ها فراهم سازیم.

مصاحبه :سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top