دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک ورزشی گفت تیم چین یک تیم کاملا آماده ولی بی تجربه در عین حال دونده بود که هرچه از زمان بازی سپری می شود بر کیفیت این تیم افزوده می شد. 

امیری افزود :می توانستیم با سه امتیاز به خانه برگردیم ولی یک امتیاز هم از دیوار بزرگ چین نمی تواند بد باشد وامیدواریم روند روبه رشد تیم ملی ادامه داشته باشد .

مهاجم لرستانی  پرسپولیسی تهران افزود:همه بازی های تیم ملی سخت ودشوار بوده وکیروش برای هر دیدار برنامه خاصی دارد

امیری در پاسخ به سئوال خبرنگار افلاک ورزشی در ارتباط با فوتبال لرستان وخیبر گفت :پیشرفت فوتبال خود را مدیون دیارم لرستان بوده وامیدوارم مسئولان با حمایت از خیبر از نابودی این تیم پر افتخار وریشه دار جلوگیری کرده ودر ادامه بازیهای لیگ یک با حمایت از این تیم شاهد نتایج خوب بازیکنان کم توقع خیبر باشیم .

وی در خصوص آخرین وضعیت خود بعد از مصدومیت در دیدار تیم ملی مقابل چین، اظهار داشت: متأسفانه در یک برخورد زانویم پیچ خورد و در حال حاضر ورم کرده است.

وی افزود: برای اینکه میزان دقیق مصدومیتم مشخص شود باید از زانوی خود MRI بگیرم و از امروز نیز مراحل درمانی خود را آغاز خواهم کرد.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند در بازی با تراکتورسازی تیمش را همراهی کند، گفت: مطمئناً به دیدار با تراکتورسازی نخواهم رسید، اما تلاش می‌کنم خود را به دربی برسانم.

مصاحبه :کریم داودی نزاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top